News

2023

45 מיליון שקל: רכישת הענק של מנורה מבטחים

מתחם קרית שחקים מיועד לבניית 733 יחידות דיור, וכ-1,170 מ"ר שטחי מסחר ומבני ציבור. הפרויקט ממוקם בסמוך לכניסה הדרומית לעיר מנתיבי איילון, צפונית לשכונת גליל ים ומערבית לקניון שבעת הכוכבים. הסכם החכירה עליו חתמה אביב ייזום בתחילת השנה, נחתם תמורת 916 מיליון שקל בתוספת מע"מ, עליהם יתווספו הוצאות פיתוח, כולל היטלים, בסך 206 מיליון שקל. את אביב ייזום יצגו בעסקה עוה"ד אילן בלומנפלד, טרי אלמוזלינו-ארנון, אלון וולנר ודניאל קליינמן ממשרד ברנע, ג׳פה, לנדה. את מנורה ייצגו עוה"ד אורית ישראלי, ספיר פלס-סרוסי וזהר פלסז ממשרד פישר. על התכנון הופקד משרד ישר אדריכלים.

Updated on: 24.12.23

 

קריית אונו: פארק עסקים חדש מתחיל להיבנות

חברת שיכון ובינוי צפויה להתחיל ולבנות פארק עסקים חדש בקריית אונו. מדובר במתחם הממוקם בסמוך לצומת סביון החדשה על הגבול בין קריית אונו לאור יהודה ומשתרע על פני כ-40 דונם. במתחם שטחי תעסוקה נרחבים, לצד שטחי מסחר וגם מגורים. המתחם שתוכנן על ידי האדריכל אבנר ישר הוא פרויקט עירוב שימושים, מגמה תכנונית שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות, המשלבת ייעודים שונים במתחם אחד. היתר הבנייה למתחם התקבל לאחרונה לאחר עבודות דיפון וחפירה שעתידות להסתיים בקרוב. הפרויקט ייבנה בשלבים כאשר החלק הראשון שבנייתו מתחילה בקרוב כולל כ-120 אלף מ"ר לתעסוקה ומסחר. קבלן הביצוע בפרויקט היא חברת סולל בונה.

Updated on: 27.06.23

אור ירוק למשפחת ורטהיים להקמת ארבעה מגדלים סמוך לנתיבי איילון בתל אביב

לפני שנה אושרה תוכנית להקמת ארבעה מגדלים ושטחי תעסוקה ומסחר על חורבות מפעל טרה ,בערר שהגישו שלושה חברים בוועדה המחוזית נגד אישור התוכנית, כעת הערר נדחה והתוכנית צפויה לצאת לפועל. התוכנית, שערך משרד ישר אדריכלים, כוללת ארבעה מגדלים בני 65-40 קומות שבהם 660 דירות, וכן שטחי תעסוקה ומסחר.

Updated on: 08.06.23

2.4 מיליארד שקל ומגדלים של 100 קומות: עסקת ענק יוצאת לדרך במתחם הבורסה ברמת גן

חברות איילון ביטוח, ולור ביירון וקבוצת ב.ס.ר סיכמו ביניהן על שיתוף פעולה להקמת פרויקט ענק במתחם הבורסה ברמת גן. היקף ההשקעה בפרויקט, על פי ההערכות, הוא 2.4 מיליארד שקל. במסגרת הפרויקט ייהרסו מבנים ישנים במתחם, ויוקמו גורדי שחקים תחתם, כל זאת על בסיס תוכנית המתאר לבורסה ברמת גן, שאושרה בפברואר 2022 ומאפשרת הגדלת זכויות בנייה בהיקפים גדולים מאוד במגרשים הגדולים מחמישה דונמים - עד 3,000% מהמצב הקיים, קרי פי 30. משרד ישר אדריכלים, בניהולו של אדריכל אבנר ישר, נבחר להיות זה שיוביל את הצד האדריכלי בפרויקט.

Updated on: 23.05.23

הולכות בדרך הישר

ראיון עם שלושת השותפות המוכשרות והמצליחות אשר מותירות את חותמן על עולם האדריכלות: דנה לאונר, רוני שימל ושירלי אדיב. כל אחת מהן אחראית על פרויקטים מרהיבים בראיון הן מספרות על העיר האידיאלית בעיניהן ומתייחסות גם לסוגיות מגדריות.

Updated on: April 23

מגדל בן 40 קומות יוקם במקום משרדי בנק דיסקונט ביהודה הלוי

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב תדון בישיבתה הקרובה בהפקדתן של שתי תכניות התחדשות עירונית: הריסת 3 מבנים והקמת מגדל מעורב שימושים בן 40 קומות הכולל 41 יח"ד ברחוב יהודה הלוי, ותכנית להריסת 64 יח"ד ובניית שני מבנים בני 15 קומות, הכוללים 138 יח"ד, ברחוב דניאל מוריץ ברמת אביב. הצוות המקצועי בעירייה ממליץ לחברי הוועדה על הפקדת התכניות הללו בתנאים.

את התכנית יזמה חב' משולם לוינשטיין הנדסה וקבלנות בע"מ בשם בעלי הדירות, והיא נערכה על ידי משרד ישר אדריכלים.

Updated on: 01.05.23

הופקדה תכנית להקמת 360 דירות בשטח טחנת הקמח ההיסטורית של ירושלים

היתר להריסת תחנת הקמח שבשכונת קריית משה ניתן לפני כשנה וחצי וכעת, לאחר שהתוכנית עמדה בתנאי הוועדה המחוזית, היא הופקדה,

תכנית להקמת מתחם עירוני מעורב שימושים הכולל 360 יח"ד בשכונת קריית משה בירושלים, הופקדה השבוע במשרדי הוועדה המחוזית. התכנית ממוקמת במתחם טחנת הקמח בשכונה, ממערב לרחוב פרבשטיין ומדרום לרחוב בית הדפוס.

את התכנית יזמה קבוצת ISA – מצפה בית הכרם בע"מ ונערכה על ידי משרד ישר אדריכלים.

Updated on: 28.2.23

בום על-מגדלי

ישראל קופצת לגובה. אם ב-2021 בקושי תוכנן מגדל אחד בפריפריה, בשנה האחרונה ערים רבות מבינות שמשיכת אוכלוסייה חזקה אליהן מחייבת בנייה של מגדלים בעירוב שימושים שיספקו את צרכי הקהל החדש. לומדים שפה חדשה ומתחרים של מי גבוה יותר

Updated on: 23.2.23

ארכיפוד-אריאל נאור מארח את אבנר ישר

אבנר ישר הוא ממובילי התכנון המגדלי בתל אביב ובארץ.

משרדו חתום על מאות פרויקטים בהיקפים שרק גדלים וצומחים יותר לגבוה.

בשיחה אישית וכנה דיברנו על האתגרים בהובלת משרד שכזה, על הדרך בה גדל לצד אביו האדריכל הנודע, והשאיפות לעתיד.

Updated on: 12.01.23

עד כמה גבוה נגיע בבניה בישראל?

האדריכל יואב מיכאל שותף במשרד ישר אדריכלים, מגלה פרטים חדשים על גורד השחקים הראשון בישראל שיתנשא ל- 120 קומות שהוא מתכנן, וקצת טיפים לאדריכל מתחיל, בפינתו בתוכנית הנדל״ן של ישראל ברדיו 102FM

Updated on: 06.01.23

2022

הופקדה תוכנית ל-3 מגדלי מגורים ומסחר בגבעה הצרפתית בירושלים

השבוע אושרה התוכנית שכוללת שלושה מגדלים בני 22-26 קומות ובהם 500 יחידות דיור, 5,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, ו-2,800 מ"ר שטחי ציבור. הפרויקט יציע, לראשונה באזור מגדלים בגובה כזה, ובנייה לתעסוקה באמצע שכונת המגורים

יזמית הפרויקט היא חברת ICR, בבעלות משותפת של ישראל קנדה, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ושל ראם מגורים שבשליטת האחים נקש, רז עודד ואבי חורמרו. אדריכל הפרוייקט הוא אבנר ישר.

Updated on: 15.12.22

לא נרתעת מההאטה בנדל"ן: פועלים אקוויטי תרכוש 20% מקבוצת בראל תמורת 150–200 מיליון שקל

Updated on: 11.12.22

תוכנית התחדשות עירונית ברחוב יוספטל

הוועדה המחוזית תל אביב החליטה להפקיד תוכנית להתחדשות עירונית בהיקף בנייה משמעותי, בהתאם לעקרונות תוכנית המתאר הארצית למרחב תחנות המטרו (תמ"א 70).

התוכנית הינה על שטח כולל של כ-68 דונם, והיא ממוקמת משני צדיו של רחוב יוספטל, מזרחית לתחנת הרכבת יוספטל ונתיבי איילון ומערבית לרחוב אילת. בתחום התוכנית עתידים להצטלב שני קווי מטרו ותוקם תחנה תת קרקעית משותפת, הכוללת ארבע כניסות ויציאות להולכי רגל.
התוכנית היא ביוזמת הוועדה המקומית חולון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, ובליווי חברתי של המינהלת העירונית להתחדשות.
התוכנית כוללת הקמת 1,340 יחידות דיור שיוקמו ב-7 מגדלים בני 30-65 קומות, שישלבו מגורים, שטחי מסחר ותעסוקה שטחי ציבור, ו-3 מבני מגורים בני 9 קומות.
בנוסף, בסמוך לנתיבי איילון, התוכנית כוללת הקמת מגדל בן 30 קומות בשימוש ציבורי המיועד בין השאר למשרדי ממשלה.
התוכנית נערכה על ידי משרד ישר אדריכלים.

Updated on: 29.11.22

הוכרע: אושרה תוספת של 653 דירות חדשות לתוכנית יוספטל בחולון

את התוכנית יזמו הוועדה המקומית חולון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, בליווי חברתי של המינהלת העירונית להתחדשות, והיא כוללת פינוי והריסה של 15 מבני מגורים בני 3-8 קומות ובהם 550 יחידות דיור, שבמקומן ייבנו 1,340 יחידות דיור, ב-7 מגדלים בני 30-65 קומות, שישלבו מגורים, שטחי מסחר ותעסוקה שטחי ציבור, ועוד 3 מבני מגורים בני 9 קומות. בנוסף, בסמוך לנתיבי איילון, התוכנית כוללת הקמת מגדל בן 30 קומות בשימוש ציבורי המיועד בין השאר למשרדי ממשלה.

התוכנית נערכה על ידי משרד ישר אדריכלים.

Updated on: 29.11.22

1,340 דירות, תחנת מטרו ומגדלים של עד 65 קומות: אושרה להפקדה תוכנית יוספטל בחולון

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, בראשות ערן ניצן, החליטה להפקיד את תוכנית יוספטל להתחדשות עירונית בחולון, להקמת 1,340 יחידות דיור במקום 550 דירות קיימות. מדובר בתוכנית בהתאם לעקרונות תמ"א 70 - תוכנית המתאר הארצית למרחב תחנות המטרו.

התוכנית היא על שטח כולל של כ-68 דונם, וממוקמת משני צדיו של רחוב יוספטל, מזרחית לתחנת הרכבת יוספטל ונתיבי איילון, ומערבית לרחוב אילת. בתחום התוכנית עתידים להצטלב שני קווי מטרו, ותוקם תחנה תת-קרקעית משותפת, הכוללת ארבע כניסות ויציאות להולכי רגל.

תוכנית זו משלימה עבודת תכנון רחבת היקף של תוכניות להתחדשות עירונית בסביבת המתחם הן אצל השכנה בת ים והן בג'סי כהן, שבה מקודמת מדיניות תכנון נרחבת. התוכנית נערכה על ידי משרד ישר אדריכלים

Updated on: 29.11.22

הבוננזה של עופר השקעות ואמות: אושרה תוכנית לשלושה מגדלים באזור התעשייה במערב הרצליה

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה להפקדה תוכנית על שטח של 21 דונם, שכוללת בנייה של 160 אלף מ"ר לתעסוקה, מגורים ומבני ציבור. 157 הדירות שבתוכנית יהיו קטנות - 60-30 מ"ר.

התוכנית חלה על שטח של 21 דונם, וממוקמת ברחובות אבא אבן ומשכית, בלב באזור התעסוקה המערבי של הרצליה. התוכנית מציעה התחדשות על-ידי הריסת המבנים הקיימים בתחומה, כולל תחנת הדלק, והקמת מתחם מעורב שימושים, הכולל בנייה מרקמית ובנייה מגדלית של עד 30 קומות. במתחם התוכנית יש כיום שני בניינים בבעלות עופר השקעות ובניין אחד בבעלות אמות השקעות. את התוכנית הכין משרד אבנר ישר אדריכלים.

Updated on: 29.11.22

תוכנית המטרו מביאה לחולון מגדלים של עשרות קומות

תוכנית ענק להתחדשות עירונית בחולון, שהגיעה לשלב ההתנגדויות, כוללת הריסת 550 דירות בבניינים ישנים והקמת מגדלים בני 1,340 דירות .המגדלים, שיכללו גם אזורי תעסוקה ומשרדי ממשלה, יחוברו לתחנות מטרו תת־קרקעיות

Updated on: 29.11.22

האקזיט של ליאורה עופר ונתן חץ בכניסה להרצליה פיתוח

הוועדה המחוזית תל אביב החליטה להפקיד להתנגדויות הציבור תוכנית שיזמו עופר השקעות ואמות השקעות, שמגדילה את זכויות הבנייה בשני מתחמים בהרצליה פיתוח. במסגרת התוכנית ייהרסו בית מרכזים ותחנת הדלק בכניסה לאזור התעסוקה, לטובת שלושה מגדלים בני 30 קומות הכוללים משרדים, מסחר ו-160 דירות קטנות.

Updated on: 29.11.22

למרות התנגדות עיריית רמה"ש: אור ירוק להקמת 600 דירות בצומת מורשה

אחרי עיכוב של שנים, הוועדה המחוזית הפקידה את התוכנית של חברת ישראל קנדה להקמת מתחם למגורים, מסחר, תעסוקה ומבני ציבור על שטח המפעל הנטוש בכניסה המזרחית לרמת השרון. לפני כ-4 שנים דחתה הוועדה את התוכנית שכללה אז כ-1,100 דירות ב-6 מגדלים

עורך התוכנית, אדריכל אבנר ישר, מסר: "לאחר 7 שנים של עבודה מאומצת ורצון להתאים את התוכנית לצרכי העיר והיזמים, אני מאוד שמח על אישור התוכנית להפקדה ובטוח שישראל קנדה תקים פרויקט נהדר לשביעות רצון כולם".

Updated on: 22.11.22

"זה שתל אביב נהייתה יקרה זו לא אשמת המגדלים, לא אשמתי ולא אשמת ראש העיר"

הוא אחד האדריכלים הבולטים והמשפיעים על הנוף בישראל כיום, מי שאחראי יותר מכל על הצמיחה המואצת של גוש דן לגובה. אבנר ישר מתכנן לבנות בבורסה ברמת גן את הבניין הגבוה בישראל שיתנשא לגובה של חצי קילומטר ובתיק העבודות שלו אפשר למצוא כמה מהמגדלים הכי מפורסמים בתל אביב: מפארק צמרת, רוטשילד 1 ועד מתחם השוק הסיטונאי. כעת הוא עונה לכל מי שמאשים אותו בכך שמגדלי היוקרה הפכו את תל אביב לעיר היקרה בעולם ומסביר למה אין לנו ברירה אחרת אלא לבנות עוד ועוד גורדי שחקים. וגם: הגעגועים לאשתו לשעבר, השחקנית רונית אלקבץ ז"ל

Updated on:15.08.22

אושר פרויקט של תדהר הסמוך לנווה צדק: מגדל בן 40 קומות ושימור מבנים טמפלריים

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב יפו אישרה  לאחרונה את פרויקט "מרחב האטד" – פרויקט  של עירוב שימושים, על דופן פארק המסילה בעיר, לצד מערכת הסעת המונים. בשטח המשתרע על 6.3 דונם יוקמו מגדל תעסוקה ומגורים בן 40 קומות, שטחי מסחר ומבנה ציבור, לצד שימור 4 מבנים טמפלריים שנבנו בסוף המאה ה-19. התוכנית מתייחסת לרח יפו, רח פינס ורח' שביל האטד.

פרויקט "מרחב האטד" של קבוצת תדהר הינו תולדה של עסקת קומבינציה שבה מעורבים מספר בעלי קרקעות, על שטח בהיקף כולל של כשישה דונם ברחוב אילת - סמטת האטד בתל אביב יפו, בסמוך לנווה צדק ופארק המסילה. על פי התוכנית, בפרויקט מתוכננים לקום מגדל בן 40 קומות עם מסד מרקמי לצד מבנה ציבור עירוני. סך השטחים הבנויים לשימושים השונים הוא כ- 48,000 מ"ר, מתוכם כ-3,000 מ"ר למבנה ציבור ושטחי חניונים ושטחים תת קרקעים נוספים בסך כ-15,000 מ"ר.

אדריכלי התוכנית הם ישר אדריכלים.

Updated on:24.07.22

האלכימיה של הנדל"ן: ההחלטה שתקפיץ פי 6 את ערך הקרקע של גב-ים בחולון

ועדה מקומית אישרה תב"ע לקרקע באזור התעשייה שעליה מתכננת גב-ים להקים כ-850 יחידות דיור ושטחי תעסוקה, תעשייה ומסחר • אישור התוכנית גם בוועדה המחוזית צפוי, עפ"י הערכות, להעלות את שווי הקרקע מ-430 מיליון לכ-2.5 מיליארד שקל

 על שטח של 177 דונם בעיר חולון. זאת לאחר שהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בחולון אישרה שלוש תב"עות באזור התעשייה בעיר, שגב-ים היא בעלת מרבית הזכויות בקרקע. ככל שהתב"עות יאושרו גם בידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, כפי שהוגשו על ידי גב-ים וללא שינויים, ניתן יהיה להקים על גבי הקרקע כ-850 יחידות דיור, כ-500 אלף מ"ר תעסוקה, כ-30 אלף מ"ר תעשייה וכ-25 אלף מ"ר מסחר (חלקה של גב-ים). כיום מיועדת הקרקע לתעשייה ותעסוקה, ובמקום כבר קיימים לגב-ים מבני תעשייה ותעסוקה בשטח של כ-60 אלף מ"ר. הנכסים האמורים רשומים כיום בספרי גב-ים בשווי של כ-430 מיליון שקל. במסגרת התב"עות ביקשה גב-ים לשנות את ייעוד הקרקע לשימושים מעורבים, ביניהם מגורים, תעסוקה, תעשייה ומסחר, ולהוסיף זכויות בנייה. משרד ישר אדריכלים מטפל בתכנון הפרויקט.

Updated on:10.07.22

חולון דוהרת קדימה: אושרו שלוש תוכניות ענק בהיקף של 1,100 יח"ד וכמיליון מ"ר לתעסוקה

שלושת התוכניות משלבות מגורים ותעסוקה באזור התעשייה המתחדש של העיר. ראש העיר, מוטי ששון: "כשנצליח לערב בין מגורים ותעסוקה בצורה ראויה, נשפר את איכות חיי התושבים". מהנדס העיר אדר' אביעד מור: "לא חוששים להציב יעדים שאפתניים"

ועדת המשנה לתכנון ולבנייה חולון אישרה שלוש תוכניות ענק לתעסוקה ולמגורים באזור התעשייה והתעסוקה של העיר, בהיקף כולל של כמיליון מ"ר לתעסוקה ותעשייה וכ- 1,100 דירות בשטח של 104,000 מ"ר. בעירייה מציינים כי: "תוכניות אלה הינן חלק מהמדיניות העירונית להתחדשות האזור, כפי שבא לידי ביטוי בתוכנית המתאר שהוגשה לוועדה המחוזית".

התוכניות ממוקמות לאורך רחוב המלאכה ותואמות כאמור לתכנית המתאר הכוללנית, המגדירה קיבולת של עד 4,810 יח"ד באזור התעשייה של חולון.

יזם התוכנית הנה חברת גב ים. אדריכל התוכנית הוא משרד ישר אדריכלים.

Updated On: 23/06/2022

פרויקט Liberty של חברת "שיכון ובינוי" יוצא לדרך – הפרויקט מתפרש על 40 דונם ויכלול כ-240,000 מ"ר של עירוב שימושים: משרדים, מגורים מסחר, ומבני ציבור

פארק העסקים החדשני LIBERTY, שמקימה קבוצת שיכון ובינוי בקרבת מחלף מסובים, מתעתד לשמש בית לחברות הייטק מהשורה הראשונה. LIBERTY עתיד לכלול גם את מטה קבוצת שיכון ובינוי (עדות לאמונה הגדולה של הקבוצה היזמית במקום); הוא נבנה סביב פארק רחב ידיים בשטח המתפרס על פני כ-14 דונם וחוצה שדרת מסחר רחבה, בה תמצאו מוקדי תרבות, כושר, בילוי ופנאי, אשר עתידה להפוך ללב הפועם של המתחם. הפארק יכלול כ-240 אלף מ"ר שטחי משרדים - 9 בנייני משרדים, כ-15 אלף מ"ר שטחי מסחר ופנאי, כ-700 יחידות דיור לסטודנטים, זוגות צעירים ומשפחות, כ-14 דונם פארק עירוני ולמעלה מ-2,000 חניות תת-קרקעיות המתחם מתעתד להיות בעל עיצוב חדשני, שעליו אחראי משרד "ישר אדריכלים", מסבירים בחברה, לא עוד מגדל המנותק מהרחוב, אלא מעין מגדל שוכב, המחלק את המסה לבניינים, לרחובות ולשדרה מרכזית הנפרשת ביניהם. הוא כולל גם rooftops וכן גגות ירוקים. בשיכון ובינוי אומרים כי בזכות העובדה שחלק מגגות הפארק מתוכננים כגגות ירוקים - ייהנו דייריו מ-5 כיווני אוויר.

Updated On: 09/06/2022


השותפים הבכירים במשרד "ישר אדריכלים" מספרים על הסוד לשותפות מוצלחת ועבודה משותפת"

מערכות יחסים הן דבר מופלא ומורכב למדי. הן עוברות תהפוכות, חוגגות רגעי שיא והצלחה ומתעלות על מכשולים ואתגרים בדרך. כשהדבק שמחבר את שני הצדדים יחד חזק ודי יציב, אפשר לתחזק אותן לאורך זמן וליצור דברים נפלאים. כמו בזוגיות, גם בשותפות בעסקים, צריך לדעת לבחור את הפרטנר הנכון ויותר מכל, ללמוד איך לעבוד יחד. יצאנו לחקור מערכות יחסים עסקיות דרך שישה משרדי אדריכלות ועיצוב בולטים בארץ, לשמוע איך הכל התחיל וללמוד מהם את סודות ההצלחה לעבודה משותפת ופורייה.

Updated On: 26/04/2022


עסקת ענק: פייסבוק תשכור 20 קומות במגדל לנדמרק בת"א, שבתכנון "ישר אדריכלים" - ב-700 מיליון שקל

מטא תשכור ממליסרון ומאפי נכסים, שמחזיקות בבעלות משותפת בפרויקט, שטח כולל של כ-51 אלף מ"ר עילי ו-660 מקומות חניה במגדל A בפרויקט, הסמוך למגדל שרונה. דמי השכירות יעמדו על 700 מיליון שקל ל-7 שנים

Updated On: 26/04/2022


פייסבוק מתרחבת ותשכיר 20 קומות בפרויקט LANDMARK TLV שבתכנון משרד "ישר אדריכלים" ב-107 מליון שקל לשנה.

החברות אפי נכסים ומליסרון ישכירו לחברת פייסבוק חצי ממגדל A בפרויקט לנדמרק (LANDMARK), שבתכנון משרד "ישר אדריכלים" בתמורה ל-107 מיליון שקל לשנה.

Updated On: 26/04/2022


שיתוף הפעולה בין "ישר אדריכלים" למשרד האדריכלים הספרדי L35 במתחם BIG פתח תקווה החדש יוצא לדרך.

חברת FOX נמצאת במו"מ להעברת מטה החברה למתחם BIG החדש בפתח-תקווה אשר מתוכנן על ידי "ישר אדריכלים" בשיתוף משרד האדריכלים הספרדי L35. מסגרת המהלך צפויה פוקס לרכוש 50% משטח של כ-30 אלף מ"ר בבניין המשרדים הראשון שיוקם במסגרת פרויקט מתחם ביג בפתח תקווה. בכיר בענף: "פוקס יכלו לבחור להיות איפה שהם רוצים, רבים רדפו אחריהם"

Updated On: 26/04/2022


קבוצת אקר"ו תקים פרויקט תעסוקה ומגורים בהיקף של כ-50,000 מ"ר ברחוב שניצלר בתל אביב בתכנון משרד "ישר אדריכלים"

הקבוצה רכשה כ-55% מקרקע בת 6.3 דונם בפינת הרחובות שניצלר ואליפלט ומתכוונת להתקשר עם בעלי זכויות במתחם באשר לחלקים נוספים. מחיר הרכישה משקף למתחם בשלמות סכום של למעלה מ-300 מיליון שקל. בכוונת הקבוצה לקדם תב"ע עפ"י תכנית תא/5000 המאפשרת הקמת פרויקט משולב לתעסוקה, מגורים ומסחר.  הפרויקט יכלול שני מגדלים, בני 27 ו-29 קומות,  על פני שטח כולל של כ-50,000 מ"ר ברוטו, לפי החלוקה הבאה: כ-25,000 מ"ר לתעסוקה, 700 מ"ר מסחר וכ-210 יחידות דיור בהיקף של 21,000 מ"ר. בנוסף, יתוכננו גם שטחי ציבור בהיקף של כ-5,000 מ"ר, אשר יימסרו לעירית תל אביב-יפו. על תכנון הפרויקט אמון משרד אבנר ישר, ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ.

Updated On: 26/04/2022


גירל פאוור: השותפות החדשות של משרד האדריכלים המוביל בריאיון על הקידום, המעמד והחלומות על העתיד

ארבעה חודשים מאז קידומן, שוחחנו עם שלוש השותפות החדשות של המשרד המוביל, על הדרך שעברו, הפרויקטים הנחשקים ומה זה בכלל אומר להיות אישה בעולם האדריכלות?

ישר אדריכלים הוא בין המשרדים המובילים בארץ, עם ותק של 65 שנה בתחום, המשרד הוקם בשנת 1956 על ידי האדריכל יצחק ישר ז"ל ואת מורשתו המשיך בנו אבנר ישר, שמשמש כיום גם כבעלים של המשרד. הוא חתום על כמה מגורדי השחקים שמעצבים את קו הרקיע של ישראל, ביניהם מתחם העסקים ToHa, מגדלי דה וינצ'י בתל אביב, קמפוס מיקרוסופט ורבים אחרים. בתחילת השנה, במהלך ערב חגיגי לכבוד השנה האזרחית החדשה, הוכרז המבנה הארגוני החדש של המשרד שכלל שלוש שותפות חדשות; רוני שימל, דנה לאונר ושירלי אדיב, שהצטרפו לחמשת השותפים הקיימים; אלעד יהודה, יוני גרוסוסר, יואב מיכאל, אביב אלנבוגן ועדי דוידוב. לרגל קידומן, שוחחנו עם שלוש האדריכליות על הדרך והעבודה הקשה עד לטייטל החדש והתוכניות לעתיד.

Updated On: 22/05/2022


אבנר ישר מדבר על החיים: משפחה, אדריכלות ומה שביניהם

Updated On: 22/05/2022


הוועדה המחוזית מאשרת 25% מגורים, בנוסף לשימושים נוספים, בפרויקט "עיר עולם" שבתכנון משרד ישר אדריכלים.

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה למקם במתחם, שסומן בעבר כפוטנציאל לתעסוקה, מסחר ומלונאות, גם מגורים בהיקף של 25% מכלל שטחי הבנייה האפשריים. הסנונית הראשונה - פרוייקט "עיר עולם", שמציע קומפלקס מגדלים בגובה 30 קומות, באתר טחנת הקמח

בתוכנית, שעליה חתום האדריכל אבנר ישר, יש שני מבנים מאורכים בגובה של שמונה קומות ועוד שני מגדלים בגובה 30 קומות ומבנה גשר שמרחף באוויר. התוכנית כוללת כ-38,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, 6,600 מ"ר של מבני ציבור ו-360 יח"ד. במפלס הרחוב, בחלקו הפנימי של הפרויקט, מתוכנן אזור מגונן.

Updated On: 22/05/2022


מגדלי "אאורה רמת חן" יוצאים לדרך

בטקס שנערך בנוכחותו של ראש עיריית רמת גן, נהרסו הבניינים הישנים והחלה בניית מגדלי היוקרה בפרויקט "אאורה רמת חן החדשה" שבתכנון ישר אדריכלים.

Updated On: 22/05/2022

2021

"מלכתחילה הוא לא נועד להיות כמו שאר הבניינים"

מגדל ToHa בתל אביב זכה בסוף השבוע בתואר "מגדל המשרדים הטוב ביותר" בתחרות בינלאומית, למרות שבארץ הוא ספג לא מעט ביקורת."יש שאוהבים אותו ויש שלא, אבל אף אחד לא מתעלם ממנו וכולם זוכרים אותו", אומר אבנר ישר, שתכנן את המגדל עם רון ארד Updated On: 25/05/2021


מגדל ToHA (תוהא) בתל אביב נבחר ל"מגדל המשרדים הטוב בעולם" בתחרות של המועצה הבינלאומית לגורדי שחקים, שהתקיימה בסוף השבוע בשיקגו

The Marker

Updated On: 25/05/2021


בניין בתל אביב שנבחר ל"מגדל המשרדים הטוב בעולם"

מגדל ToHA בתל-אביב נבחר ל'מגדל המשרדים הטוב בעולם, בתחרות היוקרתית של המועצה הבינלאומית לגורדי שחקים (CTBUH), שהתקיימה בסוף השבוע בשיקגו. מגדל העסקים ToHA, זכה השנה בתואר "מגדל המשרדים הטוב בעולם". ככל הידוע, מדובר בפרויקט הישראלי הראשון והיחיד שזכה בתואר הנכסף. עוד זכה הפרויקט בפרס "המגדל הטוב ביותר במזרח התיכון ואפריקה". פרויקט ToHA (תוצרת הארץ) ממוקם בדרך השלום 1 בתל-אביב, ובמפגש הרחובות יגאל אלון ותוצרת הארץ. על עיצוב ותכנון המתחם אמונים האדריכל והמעצב הבינלאומי רון ארד ואדריכל העל הישראלי אבנר ישר, אשר חברו לשיתוף פעולה יוצא דופן ביצירת מגדל ייחודי בצורתו הגיאומטרית, השואבת השראה מקרחון חצוב כמעין יהלום שהונח בלב הצומת הסואן. השראתו הצורנית של המבנה היא מחציבה של גושים בקרח ושבירתם במישורים משופעים, כך שכל קומה הינה שונה וייחודית בשטחה.

Updated On: 24/05/2021


האוסקר של האדריכלות- תוכנית חסכון 23.05

תוכנית חיסכון- 23.5 -האוסקר של האדריכלות- בניין תוה"א Updated On: 23/05/2021


הישג עולמי: מגדל ToHA נבחר ל'מגדל המשרדים הטוב בעולם

המגדל שמתנשא לגובה 28 קומות וממוקם בתל אביב זכה בתחרות היוקרתית של המועצה הבינלאומית לגורדי שחקים (CTBUH), שהתקיימה בסוף השבוע בשיקגו/ הפרויקט נבנה ביוזמת גב ים ואמות השקעות, שתיים מחברות הנדל"ן המובילות בישראל. על עיצוב ותכנון המתחם אמונים האדריכלים רון ארד ואבנר ישר. Updated On: 23/05/2021


מלון ראשון של "ארבע העונות" יוקם בישראל. איפה ומי עומד מאחוריו?

המלון יוקם ב"מתחם לפיד", הממוקם בדופן הצפונית של קצה רחוב אילת ביפו • מדובר במתחם בשטח של 20 דונמים, שעתידים להיבנות בו שלושה מגדלים בני 45-35 קומות ובהם מגורים, מלונאות ומסחר Updated On: 08/04/2021


מכירים את ToHa‏? תכירו את אחיו הגדול שיתנשא לגובה 80 קומות

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה של תל אביב אישרה את התוכנית העיצובית של פרויקט ToHa‏2 במפגש הרחובות יגאל אלון ותוצרת הארץ שייבנה לצד מגדל ToHa הקיים היום הידוע בשל צורתו הייחודית בתכנונו של האדריכל והמעצב הישראלי-בריטי רון ארד בשיתוף פעולה עם האדריכל אבנר ישר. מדובר בפרויקט בן שני בניינים, שעד כה כאמור נבנה רק חלקו הראשון והקטן יותר, כששניהם ביוזמת החברות "אמות השקעות" ו"גב-ים". אישורה של תוכנית העיצוב הוא שלב חשוב בקידום הפרויקט ותנאי בסיסי לקידום היתר הבנייה.

Updated On: 10/02/2021


מגזין D+A

בחרנו שלוש מעבודותיו האחרונות של אדריכל אבנר ישר, הניחנות בחזות דינמית והכוללות עירוב שימושי Updated On: 02/2021


ראיון אבנר ישר גלריה שישי 22.1.2021

Updated On: 22/01/2021

2020

"דן טאון"- בסר סיטי פתח תקווה- תוכנית מאחורי הכסף רשת 13

פרויקט בסר סיטי פ"ת- "דן טאון", תוכנית מאחורי הכסף- ברשת 13

Updated On: 28/12/2020


גלובס- קומפלקס המגדלים "IDE TOWERS", שכולל מגדל בן 120 קומות

המגדל החדש בן 120 הקומות יציב סטנדרט חדש באדריכלות המגדלים בארץ: "עבדנו שעות וימים על עיצוב המגדל. מדובר ב-360 אלף מ"ר במגדל אחד. אין לזה תקדים בארץ. האתגר היה ליצור צורה קלה, זורמת, ולא מגדל עצום בנפח שהוא תופס. חיפשנו רכות במגדל. יש בו 120 קומות, בגדלים משתנים שנעים בין 1,800-ל-4,000 מטר. זה בעצם שלושה מגדלים של 40 קומות אחד על השני" Updated On: 23/12/2020


מאקו- קמפוס מייקרוסופט

שטח המתחם הוא 46 אלף מ"ר והוא כולל גינה ששטחה 3.5 דונמים, 8 דונמים שטח פתוח. בתכנון המתחום הוקדשה תשומת לב רבה לנגישות ולרווחת העובדים. במתחם יש חניות מונגשות; עמדת קבלה מונגשת המתאימה לאוכלוסיות בגבהים שונים ולכיסאות גלגלים; פסי סימון ללקויי ראייה ומכשירים מגבירי שמע בעמדות השירות; דלפקים וכיורים מונמכים ואזורי ישיבה מונגשים במטבחים ועוד.

הקמפוס תוכנן על ידי "ישר אדריכלים" Updated On: 22/11/2020


וואלה- קמפוס מייקרוסופט

הקמפוס, שיאוייש בשבועות הקרובים, ישמש את אלפי עובדי מיקרוסופט והיקפו מוערך במאות מיליוני שקלים. המתחם מתפרש על פני 46 אלף מ"ר וכולל מרכז חדשנות, חדרי כושר ומוזיקה, גינה קהילתית המחוברת לענן וגינת כלבים

הקמפוס תוכנן על ידי "ישר אדריכלים" Updated On: 22/11/2020


גלובס- קמפוס מייקרוסופט

The building is designed with energy efficiency in mind, making use of enVerid, an air-filtration, and energy-saving patent. Its 800 square meters of photovoltaic cells will provide power to the building.

Yashar Architects designed the new campus

Updated On: 22/11/2020


מגזין D+A- מיקרוסופט משיקה קמפוס חדשני,ירוק ונגיש

הקמפוס ישמש את אלפי עובדי מיקרוסופט והיקפו מוערך במאות מיליוני שקלים; המתחם מתפרש על פני 46 אלף מ"ר וכולל מרכז חדשנות, חדרי כושר ומוזיקה, גינה קהילתית המחוברת לענן וגינת כלבים; הקמפוס תוכנן על ידי "ישר אדריכלים" ונבנה על ידי "תדהר" ופנים הבניין עוצב על ידי ורד גינדי אדריכלים ועמי שמלצמן. יצירות האמנות במתחם נרכשו מאמנים ישראלים על ידי גלריית גורדון שניהלה את האוצרות, ובמקום הוצב מיצג ייחודי של המעצב רון ארד.

Updated On: 11/2020


Times of Israel- קמפוס מייקרוסופט

Israel’s Yashar Architects designed the new campus.

Updated On: 23/11/2020


מת"מ מזרח- אפל- YNET

פרויקט מגדלי מתם מזרח כולל שני מבנים עיליים בשטח כולל של כ-56 אלף מ"ר עילי ושטחי חניה תת-קרקעית בשטח של כ-37 אלף מ"ר. הוא תוכנן על ידי משרד ישר אדריכלים. Updated On: 17/11/2020


מת"מ מזרח- אפל- דה מרקר

ענקית הטכנולוגיה האמריקאית תשכור מגדל משרדים מגב ים בפארק מתם בחיפה לשבע שנים. אפל צפויה להכנס למבנה החדש שאותו תכנן ישר אדריכלים. Updated On: 17/11/2020


מת"מ מזרח- אפל- ישראל היום

חברת הטכנולוגיה חתמה על הסכם עם גב-ים לשכירות שטח של 28 אלף מ"ר עילי וכ-620 מקומות חניה תת-קרקעיים, בפארק בחיפה

Updated On: 17/11/2020


כיכר אתרים- כלכליסט

במקום כיכר אתרים ייבנו 2 בניינים בני 25 קומות ברוחב יוצא דופן של 1200-1,400 מ"ר, ובניין שלישי מזרחי נמוך בגובה שאר הבניינים ברחוב בן גוריון. 50% משטחי הבנייה יהיו מלונאות ומסחר, והיתר מגורים. Updated On: 04/11/2020


יוספטל חולון

התוכנית כוללת מיזם ענק של התחדשות עירונית בכניסה המערבית לעיר, במטרה לתת מענה לצורכי הדיירים הקיימים, במקביל לפיתוח והתחדשות מרחב יוספטל, הסמוך לתחנה משולבת של שני קווי מטרו ותחנת רכבת ישראל. ההתחדשות תתבצע באמצעות יצירת מרחב מעורב של מגורים, משרדים, מבני ציבור ומסחר, עם דגש על מרחב ציבורי איכותי ורציף, כדי למצות את יתרונות המיקום בקרבה למערכת הסעת המונים, בהתאם למדיניות העירונית לאזור. Updated On: 02/11/2020


מרחב יופסטל חולון מתחדש

ההתחדשות תתבצע באמצעות יצירת מרחב מעורב שימושים של מגורים, משרדים, שימושים ציבוריים ומסחר, שימת דגש על מרחב ציבורי איכותי ורציף ומיצוי יתרונות המיקום בקרבה למערכת הסעת המונים.

Updated On: 02/11/2020


דה מרקר-כתבת מגדלים בקו הרקיע של תל אביב

מגדל הבורסה, גינדי שוק הסיטוני, מגדלי דה וינצ'י בפארק צמרת, מגדלי ויתניה לנדמרק ותוה"א 1 ו־ 2

Updated On: 11/03/2020


מאקו- הקומה ה- 12 - פרק 7- הבורסה

קו הרקיע החדש של תל אביב- מגדל 120 קומות. דקה: 04:06

Updated On: 19/01/2020

2019

כלכליסט- בקרוב: 4 מגדלים בני 65 קומות יחליפו את מחלבות טרה מול עזריאלי

בניית מגדלים נוספים ברחוב יגאל אלון בתל אביב יוצאת לדרך. הפעם זו תוכנית ענק לבניית ארבעה מגדלים בני 65 קומות שבהם מאות דירות ומשרדים מול מגדלי עזריאלי. את התוכנית מקדמת כבר כמה שנים חברת טרה השייכת בשרשור לאחים דודי ודרורית ורטהיים, והיא תעלה היום לדיון ראשון בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב.

Updated On: 25/11/2019


דה מרקר- 60-45 קומות ו-600 דירות: תוכנית הענק במתחם טרה בתל אביב

ארבעה מגדלים יוקמו בשטח של כ-23 דונם בפינת הרחובות מוזס ויגאל אלון- ויכללו מגורים, מסחר, מלונאות ותעסוקה. התוכנית כוללת חיבור תת קרקעי לתחנת המטרו העתידית ולמתחם התחנה המרכזית במחלף השלום.

Updated On: 25/11/2019


BIZPORTAL-עוד מגדלים: אושרה להפקדה תכנית לבניית 4 גורדי שחקים בנחלת יצחק

עוד מגדלים: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל-אביב החליטה על הפקדת תכנית 'מתחם טרה' בנחלת יצחק. התכנית מציעה הקמת 4 מגדלים בני 40 עד 65 קומות שישלבו 600 יחידות דיור לצד שטחי תעסוקה, מלונאות ומסחר.הפרויקט שתכנן האדריכל אבנר ישר משתרע על שטח של כ-23 דונם בפינת הרחובות מוזס ויגאל אלון, שבעבר שימש למפעל טרה וכיום קיימים בו מבנים עד 5 קומות בשימושי משרדים, מלאכה, מוסכים ותעשייה ומפעל גורדון גז. התכנית גובלת בנתיבי איילון, ובמגרש בבעלות חברת חשמל מדרום..

Updated On: 25/11/2019


TARA

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ת"א אישרה להפקדה את תוכנית מתחם טרה. התוכנית ממוקמת בין רחוב יגאל אלון לציר נתיבי איילון, מול קומפלקס מגדלי עזריאלי. מדובר בשטח של 23 דונם בבעלויות של חברת מילקו תעשיות בע"מ (השייכת לחברה המרכזית למשקאות קלים), עיריית ת"א-יפו ורמ"י. אדר' התוכנית הוא אבנר ישר.

Updated On: 25/11/2019


TOHA

British-Israeli designer and architect Ron Arad has completed an office tower in Tel Aviv "inspired by an iceberg" with an angular glass exterior that widens in the middle.Located in the Israeli city's Nahalat Yitsak neighbourhood, the ToHA tower comprises 28 floors that step out towards the middle of the building, and then back inwards before the rooftop.

Updated On: 29/10/2019


המגדל הגבוה בישראל יוצא לדרך-תוכנית חיסכון- MAKO

בניית המגדל הגבוה בישראל עומדת לצאת לדרך בעיר רמת גן לאחר שהיוזמים קיבלו לאחרונה את אישור הוועדה המקומית והשיקו את התכנון האדריכלי. הבניין שגובהו יהיה יותר מחצי קילומטר יהיה חלק מקומפלקס בן 3 מגדלים ויתנשא לגובה של 120 קומות והוא עתיד להחליף את מתחם הבורסה ברמת גן.

Updated On: 06/10/2019


Facades-Totzeret Haaretz contorts over Tel Aviv with glass and sintered stone

The recently completed Totzeret Haaretz (ToHa) office tower on the eastern border of Tel Aviv offers a new public-facing approach to superblock megadevelopments, while simultaneously delivering a remarkably unique design merging glass, sintered stone, and brass

Updated On: 22/08/2019


גלובס – עסקת ענק ברחוב הרכבת בת"א

Updated On: 07/08/2019


גלובס – אושרו שלושה מגדלים חדשים במתחם הבורסה לרבות מגדל מגורים

Updated On: 04/08/2019


כלכליסט – "אושרה סופית תוכנית "משולש הבורסה" בר"ג: תכלול שלושה מגדלים"

Updated On: 04/08/2019


YNET- "ר"ג: אושרה תוכנית ל-400 דירות להשכרה ו-350 חדרי מעונות בבורסה"

Updated On: 04/08/2019


DESIGN BOOM-ron arad designs tel aviv office tower from an 'upside down perspective'

ron arad has completed ‘ToHa’, a large-scale office development in the center of tel aviv. the project, which arad worked on alongside local architect avner yashar, involved the conversion of a 1.8 hectare site into a 29-story building with a total area in excess of 200,000 square meters (2,152,782 sqf). the scheme also offers commercial facilities and a landscaped public space. the structure was designed from an ‘upside down perspective’, with the building becoming gradually wider as it grows taller.

Updated On: 10/06/2019


אגודת הידידים של מוזיאון העיצוב חולון

איך מקבלים השראה מעולמות העיצוב השונים? המפגש האחרון של אגודת הידידים בליווי האוצרת הראשית מיה דבש בחודש מרס נערך בשלוש תחנות קרובות גיאוגרפית אך מגוונות מאוד מבחינה קונספטואלית ובמסגרת הסיור נחשפו המבקרים לעולמות שונים באדריכלות ובעיצוב. התחנה הראשונה הייתה בניין ToHaהחדש בצומת הרחובות דרך השלום ותוצרת הארץ (מכאן השם ToHa) בליווי אחד האדריכלים שעבד על הפרויקט מראשיתו, לפני כתשע שנים. על עיצוב ותכנון המתחם הלא סטנדרטי אמונים האדריכל המעצב והאמן הבינלאומי רון ארד, שגם עיצב את מוזיאון העיצוב חולון, ואדריכל העל הישראלי אבנר ישר.

Updated On: 10/04/2019


בחזית האדריכלות: מודרניזם בשירות ב.מ.וו – ישר אדריכלים בריאיון

פרויקט אולמות התצוגה של דלק מוטורס, המציגים את מותגי הרכבים Mazda, Mini, Ford ו- BMW, הוא אחד מהמושקעים והמורכבים ביותר שתוכננו בישראל, עליו אמונים האדריכלים אבנר ישר ויוני גרוסוסר.

Updated On: 10/04/2019


עיריית רמת-גן אישרה את הקמת המגדל הגבוה בישראל

המגדל, שתקים הבורסה ליהלומים על שטח בבעלותה, יכלול 120 קומות, ובסמוך לו שני גורדי שחקים בני 88 ו-77 קומות • התוכנית, שנערכה ע"י משרד ישר אדריכלים, תועבר לבחינת הוועדה המחוזית.

Updated On: 07/04/2019


חצי ק"מ לגובה: אושר המגדל הגבוה בישראל

"מגדל 120" יוקם על קרקע בבעלות הבורסה ליהלומים. חלקו יהפוך לחלק ממנה, וחלקו יושכר בשוק החופשי לגורמים עסקיים אחרים. השטח נמצא בין מתחם הבורסה הנוכחי לתחנת הרכבת ארלוזורוב."מגדל 120", בניצוח האדריכל אבנר ישר, יהיה בכל מקרה המגדל הכי גבוה בישראל - יותר מ"מגדל בין ערים" המתוכנן להיבנות בתל אביב בגבול רמת גן וגבעתיים, וצפוי להיות בן 100 קומות. לפי התוכנית החדשה, המגדל ייכנס לעשירייה הראשונה בעולם. עם זאת, בינתיים מתוכננים ביפן, סין ומדינות המפרץ מגדלים של יותר מקילומטר, יותר מהמגדל הכי גבוה בעולם היום - בורג' ח'ליפה שבדובאי (כ-830 מטר).

Updated On: 07/04/2019


המגדלים הכי גבוהים בישראל- TOHA ובורסה רמת גן

ערוץ 13, תכנית "ברקוד" עם נגה ניר נאמן, 11:46 דקות ועד 15:57 דקות

Updated On: 24/03/2019


המרוץ לגובה: קו הרקיע של ת"א מזנק - YNET

המרוץ לגובה שניכר בקו הרקיע של תל אביב-יפו בשנים האחרונות, והתחרות בין הערים הסמוכות על גובהם של גורדי השחקים, נולדו מהצורך לקרב את האוכלוסייה אל מרכז הארץ. "כל מה שיש לנו במדינה הזאת צריך לבנות עוד פעם", מתאר האדריכל אבנר ישר, ביחס לגידול של האוכלוסייה ולצורך לעלות לגובה

Updated On: 09/01/2019


2018

Tel Aviv opens the floodgates to smart, high-density innovation-URBAN HUB

High-rise city – making space for more

Tel Aviv was previously known as a low-rise city of two- to three-story buildings, boulevards, and parks. The first skyscraper appeared in 1965, but it wasn’t until the mid-1990s that tall-building construction really took off.

TOHA/LANDMARK/DA VINCI

Updated On: 19/12/2018

 
 

שדרות בגין פינת מנהטן- דה מרקר

ציר בגין בתל אביב, אחד הסואנים והגבוהים במדינה, יהפוך בשנים הקרובות לציר גורדי שחקים שיגמדו את שלישיית עזריאלי - וישנו את קו הרקיע של העיר. בהדמיות הנוצצות תל אביב כבר דומה יותר לניו יורק או הונג קונג, אבל המציאות תהיה שונה. האדריכל אבנר ישר, החתום על תכנונם של כמה מהמגדלים המוכרים בעיר, סבור כי זוהי רק תחילתה של מגמה שתלך ותחריף- ותביא עימה גם שינוי של דפוסים חברתיים.

Updated On: 22/12/2018

 
 

לראשונה: תוכנית פינוי בינוי תשלב מגורים עם מגדל משרדים, מסחר ומבנה ציבור

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז ת"א דחתה את ההתנגדויות שהוגשו לתוכנית הפינוי בינוי ברחוב בר-כוכבא בבני ברק והחליטה לתת לה תוקף, כך נודע ל"כלכליסט". מדובר בתוכנית חדשנית שכוללת לראשונה עירוב שימושים של מגורים, מסחר, מבנה ציבור ומשרדים בפרויקט לפינוי בינוי

Updated On: 19/11/2018

 
 

LEED Gold and Silver for the Apple R&D Center by Yashar Architects-Floornature

Compliance with the LEED Silver and Gold certification levels for the Apple research and development facility in Herzliya, Israel. The centre designed by Yashar Architects is formed of two buildings, constructed to meet green building standards.

Updated On: 18/10/2018

 
 

שיטת הסלמה: הרחוב המפויח של דרום ת''א הופך לפנטזיה נדל"נית

שינוי מהותי יותר כבר מתחולל, ועוד יגבר, בגדה הדרומית של הרחוב

בסלמה 6 מתאכלסות בימים אלה 131 דירות בפרויקט "נויה", הכולל שתי שורות של מבנים הסוגרים על חצר משותפת. הפרויקט, שתכנן האדריכל אבנר ישר ביחד עם שותפו אדריכל אביב אלנבוגן, צמוד ל"חצרות יפו" וכולל את שימורם של ארבעה מבנים היסטוריים, בית באר ומבני עזר, שנבנו כאן החל מאמצע המאה ה-19. לצידם הוקמה גינת שעשועים שתיפתח בימים הקרובים לציבור.

Updated On: 03/10/2018

 
 

SAP Headquarters in Ra’anana, Israel -AECCafe

Yashar Architects, one of Israel’s largest and leading architecture firms, unveils the new 15,000 ​SQM Israeli Headquarters of European software corporation, SAP.

Updated On: 16/08/2018

 
  SAP Headquarters in Israel by Yashar Architects is a 15,000 square meters of office space conceptualized as transparent glass box with an exterior shading facade./ About Design World

The German multinational software provider firm – SAP marked its presence in Israel with the inauguration of this headquarters. Designed and built by Tel Aviv-based designers – Yashar Architects

Updated On: 13/08/2018

 
 

Programmieren im Kubus SAP-Zentrale bei Tel Aviv von Yashar Architects

Updated On: 30/07/2018

 
 

5 Super-Tall Skyscrapers Coming Soon to Tel Aviv

The skyline of Tel Aviv is punctuated by many gleaming high-rises offering a view of the sea. If you gaze across the horizon, you’ll also see the cranes of construction crews working to build new towers meant for offices, residences and mixed use.

Updated On: 11/07/2018

 
 

ISRAEL21C -DaVinci & TOHA- 5 super-tall skyscrapers coming soon to Tel Aviv

Reaching from 28 stories to 100 stories, these Tel Aviv towers will create a new look for the skyline of the Nonstop City.

Updated On: 02/07/2018

 
 

SAP Headquarters / Yashar Architects-ArchDaily

Updated On: 02/07/2018

 
 

INTERVIEW WITH AVNER YASHAR- MAKO

Updated On: 28/06/2018

 
 

INTERVIEW WITH JONATHAN GROSWASSER-BMW MINI SHOWROOM

Light is an essential part of architecture.

Updated On: 06/2018


BMW MINI SHOWROOM

A car showroom in a dramatic position in Israel makes a statement to passing motorists thanks to the innovative use of an illuminated ceiling. The design was the result of an intense collaboration between architect, lighting designer, client and contractor.

Updated On: 06/2018

 
 

LANDMARK TLV- Polish publication, ŚWIATOZE

Updated On: 05/06/2018

 
 

LANDMARK TLV

Israel’s capital city of Tel Aviv will soon add extra shine to its skyline in the form of three glass skyscrapers for Landmark TLV- inhabitat.com

Updated On: 09/05/2018

 
 

תקועים באיילון? אולי תגורו מעליו

תקועים באיילון? אולי תגורו מעליו

מתחם הענק שישנה את דרום ת''א האזור המפוקפק שעוטף את התחנה המרכזית ונוה שאנן יהפוך לרצועת מגדלים עם משרדים ודירות. הסיפתח כבר כאן: אולמות תצוגת-רכב מנקרי עיניים

Updated On: 13/03/2018

 
 

Technologischer Wandel in Israels Bauwirtschaft

Land scarcity forces transition to industrial construction / Government gives start-up funding / By Vladimir Struminski

Updated On: 29/01/2018

 
 

מגדלי תעסוקה ומגורים להשכרה ארוכת טווח בבורסה בר"ג

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה בת"א החליטה להפקיד להתנגדויות הציבור את תוכנית "משולש הבורסה" - שכוללת 3 מגדלים בגובה 50-60 קומות שיוקמו על עתודת הקרקע האחרונה במתחם. 400 דירות יושכרו לטווח ארוך ו-350 יחידות ישמשו מעונות סטודנטים

Updated On: 22/01/2018

 
 

ראיון אבנר ישר בתוכנית "סוגרים חשבון"

Updated On: 10/01/2018

2017

פרויקט פינוי-בינוי בבני-ברק יכלול גם מגדלי משרדים

במסגרת התוכנית ייהרסו 9 בנייני מגורים עם 153 דירות, הממוקמים בלב אזור העסקים של בני-ברק, ובמקומם ייבנו בניינים חדשים עם אותו מספר דירות ובנוסף מגדל משרדים ענק

Updated On: 05/12/2017

 
 

מייקרוסופט ובנק לאומי

Updated On: 04/12/2017

 
 

דיירים במגדלים חוסכים כסף למדינה — צריך להעניק להם הטבות במסים

האדריכל ומתכנן הערים אבנר ישר חושב שתנופת הבנייה היא הזדמנות לשפר את התכנון הלקוי בערים רבות בישראל, ומאמין בבניית מגורים לגובה: "שכונות שנבנו על כרי דשא ברחובות מתפתלים הן טעות שאנחנו משלמים עליה ביוקר"

Updated On: 25/11/2017

 
 

האחים נקש יקימו שלושה מגדלים בתל אביב

האחים נקש והיזם רז עודד מקדמים שני פרויקטים המשלבים מלונאות ומגורים על קו החוף בתל אביב, כך נודע ל"כלכליסט". בשני הפרויקטים ייבנו במשותף שלושה מגדלים של 25 קומות עם עשרות חדרי מלון ודירות יוקרה, בתכנון האדריכל אבנר ישר.

Updated On: 16/11/2017

 
 

1,100 דירות ייבנו בתעש בת"א

20% מהדירות בתוכנית החדשה מיועדות להשכרה ארוכת טווח. שיווק הקרקע יחל ב־2018, ובמקביל תוציא העירייה מכרז לטיהור מי התהום

Updated On: 28/09/2017

 
 

בת ים- VISION TOWER

מגדל מגורים הכולל 37 קומות ו-142 דירות, שנבנה על קרקע שנרכשה ב-2009 מעיריית בת ים תמורת 46 מיליון שקל בשכונה החדשה, שצפויה לכלול כ-10,000 יח"ד

Updated On: 13/06/2017

 
 

רון ארד ואבנר ישר בTOHA

מתחם העסקים ToHa בצומת דרך השלום בת”א נחשף היום לראשונה בהשקעה של כ- 850 מיליון שקל

Updated On: 24/05/2017

 
 

קרחון בתל אביב: מתחם המשרדים המיוחד בדרך השלום

את המתחם תכננו אדריכלי העל רון ארד ואבנר ישר. במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר באתר הבנייה אמרו השניים כי המגדל מעוצב בצורה גיאומטרית, השואבת השראה מקרחון חצוב כמעין יהלום שהונח בלב הצומת הסואן.

Updated On: 24/05/2017

 
 

אמות השקעות וגב ים משתפות פעולה - מקימות מגדל משרדים בלב תל אביב

קיצור של 'תוצרת הארץ' (Tozeret Haaretz), שם הרחוב בו מוקם הפרויקט, מתיימר להיות סביבת עסקים שתשנה את פני האזור. המגדל מעוצב בצורה גיאומטרית השואבת השראה מקרחון חצוב כמעין יהלום שהונח בלב הצומת הסואן

Updated On: 24/05/2017

 
 

שיווק מגדל משרדים ברחוב תוצרת הארץ

המגדל, שנבנה בימים אלה, כולל 30 קומות ו-55 אלף מ"ר שטחים עיליים לשיווק, כאשר שטח הקומות נע בין 2,500-3,400 מ"ר

Updated On: 24/05/2017

 
 

בת ים: 800 דירות חדשות בפרויקט פינוי בינוי

אושרה להפקדה תכנית פינוי בינוי בדרום מזרח העיר, במסגרתו ייבנו 795 יחידות דיור - מתוכן 20% עבור דירות קטנות של עד 75 מ"ר. בחיפה ייבנו 500 דירות חדשות במסגרת פרויקט פינוי בינוי ברחוב ברל כצנלסון

Updated On: 28/03/2017

 
 

אייקון או עב''מ: מתחם ToHa

המתחם העצום של האדריכל הבינלאומי יורכב מצמד מגדלים מפוסלים (28 ו-63 קומות) כאייקון המנותק מהרחוב, כמו מוזיאון העיצוב חולון. נותן לעיר או לוקח?

Updated On: 20/03/2017

 
 

קומה ומגדל - הקמת משרד משותף ארד-ישר

כתבה בממון 10 למרץ 2017 - ראיון עם אבנר ישר ורון ארד. Updated On: 13/03/2017

 
 

אושרה התוכנית להקמת 3 מגדלים ברמת השקמה ברמת גן

המגדלים יתנשאו לגובה 30 קומות ויכללו 522 דירות וכן שטחי מסחר; היקף ההכנסות המשוער מהפרויקט עומד על כ-802 מיליון שקל.

Updated On: 06/03/2017

 
 

תכנית פינוי בינוי ברמת גן ותבנה 522 דירות ב-3 מגדלים

Iהפרויקט ממוקם בשכונת רמת השקמה, הנמצאת בגבול רמת-גן – ת"א וכן גובלת בשכנת רמת חן שנחשבת יוקרתית. המתחם יוקם בין הרחובות שלם ודרך הטייסים.

Updated On: 06/03/2017

 
 

חיים בשחור-לבן: דירת 110 מ''ר במגדל White City בדרום ת''א

כל חייהם התגוררו בני הזוג, בני 50 פלוס, בבית פרטי בצפון, עד שהגשימו את חלומם ועברו להתגורר בדירה חדשה במגדל White City residence בתל אביב - מגדל מגורים בן 30 קומות ו-130 יחידות דיור, בתכנון משרד ישר אדריכלים.

Updated On: 02/03/2017

 
 

רון ארד ואבנר ישר מקימים משרד משותף לתכנון ועיצוב בת"א

המשרד המשותף של שני המשרדים מתעתד לספק חבילה תכנונית - החל מניתוח ראשוני והתכנון דרך תיאום, פיתוח העיצוב ומעקב על תהליכי רישוי, וכלה בהפקת מפרטים, מכרזים, פיקוח על הבנייה, מסירה, יחסי ציבור ושיווק

Updated On: 30/01/2017

 
 

בשורה מרעישה בעולם האדריכלות: רון ארד ואבנר ישר מת

"בישראל חסר מעוף ותעוזה לאדריכלות" כלשונו של האדריכל אבנר ישר הפותח בצעד חסר תקדים משרד משותף עם האדריכל והמעצב רון ארד. "מבחינת אגו - אנחנו מסתדרים מצוין"

Updated On: 06/02/2017

 
 
2016
 

אסם- פתח תקווה

מרכז עסקים ענק במקום מתחם אסם בפ"ת

Updated On: 25/12/2016

 
 

White City

צפו בתמונות: פנטהאוז ב-100 מיליון שקל למכירה בתל-אביב-גלובס

Updated On: 14/12/2016

 
 

מגדלים לא מיועדים למיליונרים

כתבה בכלכליסט 10/11/2016

Updated On: 10/11/2016

 
 

דה וינצ'י

הקבוצה הנוצצת של מגדלי דה וינצ'י בת"א

Updated On: 22/09/2016

 
 

פינוי-בינוי בבת-ים: 950 דירות חדשות במקום 168 הקיי

התוכנית החדשה כוללת 4 מגדלים בני כ-30 קומות ועוד 5 בניינים בני 4-14 קומות ברחובות כ"ט בנובמבר והרב מיימון

Updated On: 31/08/2016

 
 

השנה הרביעית לפרס ישר

Updated On: 31/05/2016

 
 

המגדל הרביעי יוצא לדרך-בורסת היהלומים

במסגרת הרחבת בורסת היהלומים ייבנה מגדל נוסף, ויתווספו קומות למגדלים הקיימים

Updated On: 31/05/2016

 
 

החלה בניית היי טאוור בסיטי של גבעתיים

המגדל, שנבנה במסגרת של קבוצת רכישה בהובלת גיא בלושינסקי ורוני מאנה, יכלול 55 קומות ו-279 יחידות דיור

Updated On: 23/03/2016

 
 

אחד מאזורי הנדל"ן החמים בתל אביב

אל קו הרקיע של תל אביב, הולכים להצטרף בשנים הקרובות שני מגדלים חדשים. מדובר במגרש בן 10 דונם הממוקם בקרן הרחובות קפלן ולאונרדו דה וינצ'י, ומיועד לשטחי מגורים, מסחר ופנאי.

Updated On: 09/03/2016

 
 

תושבי רחוב שלם בר"ג הצליחו לקדם תוכנית פינוי־בינוי

התוכנית כוללת פינוי של 144 דירות ושטחי מסחר לצורך בנייה של 500 דירות בשלושה מגדלים בני 30-28 קומות. הוועדה המחוזית בדרך לאשר אותה

Updated On: 02/03/2016

 
 
2015
 

זה מה שהולך לקום על חורבות כיכר אתרים בת"א

"אם רוצים לתקן את כיכר אתרים, צריך למכור שם דירות, ודירות על הים הן יקרות" * שמועות על חוף פרטי? "פופוליזם מטופש, שחוץ מלהוציא קיטור לא תורם בכלום"  * היזם עמיר בירם והאדריכל אבנר ישר מתייחסים לראשונה לפרויקט המדובר

Updated On: 25/10/2015

 
 

הסוף לכיכר אתרים? העירייה מתכננת להקים 3 מגדלים

Updated On: 10/10/2015

 
 

הומלצה להפקדה תכנית חדשה לכיכר אתרים

Updated On: 08/10/2015

 
 

הסוף לפיל הלבן: כך תראה כיכר אתרים החדשה

האם סוף סוף יוסר הפיל הלבן של כיכר אתרים? הוועדה המקומית תל אביב-יפו החליטה להמליץ היום (ד') פה אחד בישיבתה על הפקדת תכנית בניין עיר חדשה למתחם הכיכר (תא/2020), אשר תאפשר את שיקום הכיכר וחיבור רצועת החוף לשדרות בן גוריון.

Updated On: 08/10/2015

 
 

תוכנית חדשה לכיכר אתרים בת"א

Updated On: 08/10/2015

 
 

האנשים שיבנו שלושה מגדלים ומלון בכיכר אתרים

Updated On: 08/10/2015

 
 

כיכר אתרים בת"א תהפוך לכיכר מגדלים

כ-40 שנה לאחר שהוקמה והפכה לאחד מסמליה הידועים לשמצה של העיר ללא הפסקה, אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בת"א תוכנית חדשה לכיכר אתרים: במקום שבו שכן בשנות ה-80 הדיסקוטק המיתולוגי הקולוסיאום, יוקמו 3 מגדלים עם 340 דירות ו-600 חדרי מלון.

Updated On: 07/10/2015

 
 

כיכר אתרים מתחדשת: 3 מגדלים למלונאות ומגורים יוקמו

בהתאם לתוכנית המתאר יוכלו שלושת המגדלים להכיל עד 36 קומות, ובהן כ-600 חדרי מלון ועד 340 יחידות דיור למגורים בשטח ממוצע של 80 מ"ר לדירה

Updated On: 07/10/2015

 
 

הרימו מוסך: מרכז השירות החדש של ב.מ.וו נחנך

המתחם החדש בפתח תקווה שנבנה במיליוני שקלים במיוחד עבור מותגי היוקרה ב.מ.וו ומיני הוא הגדול והמרשים בארץ ומציג ליגה אחרת של טיפול בכלי רכב

Updated On: 25/07/2015

 
 

אדריכלי המגדלים מעצבים גם בקטן

"אין בניינים גדולים או קטנים- יש טובים יותר וטובים פחות"

Updated On: 16/02/2015

 
 

נחנכו משרדי אפל בהרצליה בתכנון ישר אדריכלים

טים קוק, מנכ"ל אפל, מגיע לפתיחת המשרדים.

Updated On: 15/02/2015

 
 

אפל נכנסים למשרדים החדשים

כשאדריכלות וטכנולוגיה נפגשים... מה מחכה לעובדי אפל בבניין שתוכנן ע"H ישר אדריכלים.

Updated On: 15/02/2015

 
 

אפריקה ישראל רכשה עוד זכוייות במתחם סומייל

Updated On: 05/02/2015

 
 

אישור פרויקט פינוי בינוי, דפנה ארלוזורוב

אושר פרויקט דפנה ארלוזורוב- ווינט

Updated On: 02/02/2015

 
 

אישור פרויקט פינוי בינוי, דפנה ארלוזורוב

אושר פרויקט דפנה ארלוזורוב- ביזפורטל

Updated On: 02/02/2015

 
 

אישור פרויקט פינוי בינוי, דפנה ארלוזורוב

כתבה בדה מרקר על אישור תוכנית פינוי בינוי במתחם דפנה.

Updated On: 02/02/2015

 
 
2014
 

B.S.R 3 / Yashar Architects-ArchDaily

Updated On: 27/05/2014

 
 

המגרש האחרון בפארק צמרת: מגדל בן 50 קומות ו-189 די

Updated On: 13/05/2014

 
 

כשהצפיפות הופכת ליתרון: ראיון מיוחד

כשהצפיפות הופכת ליתרון: ראיון מיוחד עם אדריכל המגדלים של ישראל

Updated On: 12/05/2014

 
 

המהפך של נתיבי איילון

נתיבי איילון נכנסים למנהרה

Updated On: 09/04/2014

 
 

לא אגור במגדלי העשירים",כלכליסט"

Updated On: 08/04/2014

 
 
2013
 

מגדל בסר 3

Updated On: 12/10/2013

 
 

עד 600 דירות יוקמו במתחם טרה בתל אביב

בשבוע שעבר אישרה הוועדה המקומית ת"א את תוכנית הבנייה ליד מתחם עזריאלי שישלב משרדים, מסחר ומגורים ויאפשר בניית דירות קטנות

Updated On: 22/07/2013

 
 

600 apartments in Tel Aviv Instead of Tara Dairy

Terra complex: the design program of 4 residential towers and Employment as been Approved

Updated On: 22/07/2013

 
 

Instead of Tara Dairies 4 residential and Employment towers will be built

Updated On: 22/07/2013

 
 

אושרה תוכנית מתחם טרה

הועדה המקומית לתכנון ולבנייה אישרה תוכנית לבניית 4 מגדלי משרדים ומגורים בני 55 קומות מול עזריאל

Updated On: 22/07/2013

 
 

The design program of Tara Complex in TLV, was approved by the local committee for planning and construction.The complex will include 4 high buildings for employment and residential.

Updated On: 22/07/2013

 
 

Huge residential complex will be built in Tel Aviv

Plan to build 1,434 housing units in the Tel Aviv received approval to deposit by the District Committee

Updated On: 30/05/2013

 
 

מתחם דפנה ארלוזרוב- תל אביב

הופקדה תכנית פינוי-בינוי במתחם דפנה. ייבנו 1,500 דירות חדשות במרכז ת"א

Updated On: 30/05/2013

 
 

Dafna complex- TLV

After five years at the planning committees Dafna complex plan Was deposited

Updated On: 30/05/2013

 
 

Urban regeneration in Tel Aviv

According to the Plan 470 housing units will be evacuated and 1,434 new units will be built in their place

Updated On: 30/05/2013

 
 

הופקדה תוכנית דפנה ארלוזרוב

תוכנית פינוי בינוי ענקית במתחם דפנה ארלוזרוב בתל אביב הופדה בועדה המחוזית

Updated On: 30/05/2013

 
 

Urban renewal in Tel Aviv

The urban renewal in Dafna complex deposited at Tel Aviv municipality

Updated On: 30/05/2013

 
 

1400 new apartments in Tel Aviv

The planning committee approved an urban renewal in Tel Aviv

Updated On: 30/05/2013

 
 

The real estate in Israel

Avner Yashar interview for Globes on the real estate market in Israel

Updated On: 16/05/2013

 
 

מגדל בן 26 קומות יוקם במתחם כורזין בגבעתיים

המגדל יתחבר למבנה הקיים במקום באמצעות אטריום בגובה של 8 קומות. בסה"כ יכלול המתחם כ-35 אלף מ"ר משרדים

Updated On: 17/03/2013

 
 

a prize was awarded in memory of Yitzhak Yashar

Arcitect Avner Yashar awarded the prize in memory of his father.

Updated On: 09/01/2013

 
 

אבנר ישר העניק אמש פרס לפרויקט גמר מצטיין

אבנר ישר העניק אמש פרס לפרויקט גמר מצטיין באוניברסיטת תל אביב. הזוכה המאושרת- ענת בודשר

Updated On: 09/01/2013

 
 

טקס הענקת פרס יצחק ישר

האדריכל אבנר ישר העניק פרס ע"ש אביו יצחק ישר לפרויקט גמר מצטיין באונירסיטת תל אביב

Updated On: 09/01/2013

 
 

Yashar

Award in the name of the architect Izhak was awarded last night to Anat Bodasher

Updated On: 09/01/2013

 
 

פרס ישר הוענק לפרויקט גמר מצטיין באוניברסיטת ת"א

אבנר ישר העניק פרס לסטודנטית ענת בודשר בגין זכייתה בפרויקט גמר מצטיין באוניברסיטת תל אביב

Updated On: 09/01/2013

 
 
2012
 

Coming Soon in Beer Sheva: green buildings

4 luxury towers which consider the desert climate will be built in the capital of the Negev

Updated On: 13/12/2012

 
 

מפעל אסם בפתח תקווה ייהרס לטובת 4 מגדלי משרדים

עפ"י התוכנית ייבנו במקום 3 מגדלי משרדים ובית מלון

Updated On: 13/12/2012

 
 

The towers come in to the desert

Four ecological towers will be built in Beer Sheba

Updated On: 13/12/2012

 
 

New complex in Petah Tikva

Hotel and three towers will be built in Petah Tikv

Updated On: 13/12/2012

 
 

מגדלים אקולוגיים בבאר שבע

4 מגדלים אקולוגים בני 30 קומות ייבנו בשכונה ט' בבאר שבע

Updated On: 10/12/2012

 
 

Kragujevac Plaza nominated for European Design

Israeli Mall in Serbia is nominated for European Design

Updated On: 10/12/2012

 
 

גאווה ישראלית בסרביה

Kragujevac Plaza בעיר קרגו בסרביה יתמודד כמועמד לפרס למרכזי הקניות האירופאים בטובים ביותר

Updated On: 10/12/2012

 
 

Kragujevac Plaza

The mall will be nominated for awards thanks to its exterior design

Updated On: 10/12/2012

 
 

BSR 3+4

The towers will be built near to B.S.R 2 in Bnei Brak

Updated On: 10/12/2012

 
 

ג' זה מגדל גדול

לראשונה בהיסטוריה יתחרו בניינים ישראלים על פרס מגדל השנה בעולם

Updated On: 10/12/2012

 
 

For the first time in history

Rothschild 1 and W Tower have been nominated as a candidate to be showcased in 'Best Tall Buildings 2011' book

Updated On: 10/12/2012

 
 

הם יצילו אותנו

האדריכל אבנר ישר רוצה שנלמד לאהוב מגדלים

Updated On: 10/12/2012

 
 

פורטפוליו אבנר ישר- מוסף גלובס

אבנר ישר :"המקצוע בשבילי זה שליחות. קורת גג זה צורך אנושי אוניברסלי, ולאדריכל יש יכולת להשפיע על חיים של אבנשים. יש בזה אחריות חברתית."

Updated On: 10/12/2012

 
 

בנייה ירוקה- מגזין החיים הטובים

יוני גרוסוסר: " העיקרון של צמצום פגיעה בסביבה ושימור האנרגיה הוא הקו המנחה הראשון בתכנון בניין ירוק"

Updated On: 10/12/2012

 
 

אדריכל אבנר ישר- כלכליסט

אבנר ישר: "אבי האדריכל לימד אותי חשביה רציונלית. הוא תמיד אמר:"קודם כל תעשה סדר בבעיות, ואז נטפל בכל בעיה בנפרד"."

Updated On: 10/12/2012

 
 

Gindi Tel Aviv- A new design program

Gindi Tel Aviv project will be designed for families and young couples

Updated On: 10/12/2012

 
 

White City Residence- Neve Tzedek

Twentieth floor apartment sold for 19 million NIS

Updated On: 10/12/2012

 
 

White City Residence

Apartment prices in the project

Updated On: 10/12/2012

 
 

Bezalel Market- tel aviv

Updated On: 10/12/2012

 
         
2011
 

The Return of Mugraby Cinema

This new project will re-instate the symbolic building that was previously burnt. The project is to include cinemas, a hotel and a residential tower

Updated On: 04/08/2011

 
 

Two Israeli towers have been nominated as a candid

Two Israeli towers have been nominated as a candidate to be showcased in CTBUH's book, 'Best Tall Buildings 2011'

Updated On: 04/08/2011

 
 

כלכליסט - נדל"ן

מכירת פרויקט מגדל ליבר מציתה שוב את הדיון הציבורי על הבנייה לגובה - ראיון עם האדר' אבנר ישר

Updated On: 07/03/2011

 
 

אדר' אבנר ישר כלכליסט - נדל"ן

"מגדלים יהפכו למוצר עממי, כמו פלאפון"

Updated On: 07/03/2011

 

2010
 

אדריכלי החלומות - אבנר ישר

במסגרת רצועה חדשה המוקדשת לעיצוב, עולה סדרה, ראשונה מסוגה בארץ, הבוחנת מקרוב את חייהם ועבודתם של מיטב האדריכלים הישראלים. לפרקים המלאים של הסדרה...

Updated On: 21/11/2010

 
 

גלובס 18-10-10

"לגור בשמיים זה לא פחות כיף ולא פחות טבע" ביקור בית אבנר ישר

Updated On: 18/10/2010

 
 

משתחררים מהכבלים- כלכליסט

ניצניה של המהפכה האלחוטית מסמנים שינוי גדול בדרך החיים ובעיצוב הבתים.... הכותב הוא אדריכל ובעלים של משרד י.א. ישר אדריכלים

Updated On: 27/01/2010

 
 

אדריכלי החלומות - אבנר ישר

במסגרת רצועה חדשה המוקדשת לעיצוב, עולה סדרה, ראשונה מסוגה בארץ, הבוחנת מקרוב את חייהם ועבודתם של מיטב האדריכלים הישראלים. לפרקים המלאים של הסדרה...

Updated On: 21/11/2010

 
 
2009
 

Avner Yashar

...אחד האדריכלים המובילים בארץ...

Updated On: 03/12/2009

 
 

דנקנר השקעות תחל בבניית פרויקט המגורים בשוק בצלאל

המתחם משתרע על שטח של 11.8 דונם וממוקם בין הרחובות המכבי, טשרניחובסקי, אלו מציאות ובית לחם

Updated On: 24/11/2009

 
 

PlanetoGrad

Israeli architect Avner Yashar will design the new residential project "Planetograd"..

Updated On: 10/11/2009

 
 

Saint Petersburg

Yashar Architects is expanding their activity in Russia..

Updated On: 22/09/2009

 
 

PlanetoGrad

shar Architects will plan a new residential district in Russia..

Updated On: 22/09/200

 
 

Neve Tzedek

A T.V Interview with Arc. Avner Yashar (full article).

Updated On: 23/08/2009

 
 

Hyderabad, India

Israeli architect will design the tallest building in Hyderabad

Updated On: 12/08/2009

 
 

Urban Renewal In Tel Aviv

Urban Renewal In Tel Aviv, New plan for 1380 apartments..

Updated On: 12/08/2009

 
   
2008
coverage of the PBEL architect in the real estate magazine Architecture
Updated On: 15/12/2008

Newspaper Clippings
Updated On: 15/12/2008

The proposed HMDA central office building will have the following features..

Updated On: 15/12/2008
Chief Minister Approves building of HMDA Corporate office
Updated On: 15/12/2008

Design sent by Yashar Architect’s company, from Israel, has been approved by HMDA for their Corporate building.
Updated On: 15/12/2008

Updated On: 04/11/2008
2022

הופקדה תוכנית ל-3 מגדלי מגורים ומסחר בגבעה הצרפתית בירושלים

השבוע אושרה התוכנית שכוללת שלושה מגדלים בני 22-26 קומות ובהם 500 יחידות דיור, 5,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, ו-2,800 מ"ר שטחי ציבור. הפרויקט יציע, לראשונה באזור מגדלים בגובה כזה, ובנייה לתעסוקה באמצע שכונת המגורים

יזמית הפרויקט היא חברת ICR, בבעלות משותפת של ישראל קנדה, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ושל ראם מגורים שבשליטת האחים נקש, רז עודד ואבי חורמרו. אדריכל הפרוייקט הוא אבנר ישר.

Updated on: 15.12.22

לא נרתעת מההאטה בנדל"ן: פועלים אקוויטי תרכוש 20% מקבוצת בראל תמורת 150–200 מיליון שקל

Updated on: 11.12.22

תוכנית התחדשות עירונית ברחוב יוספטל

הוועדה המחוזית תל אביב החליטה להפקיד תוכנית להתחדשות עירונית בהיקף בנייה משמעותי, בהתאם לעקרונות תוכנית המתאר הארצית למרחב תחנות המטרו (תמ"א 70).

התוכנית הינה על שטח כולל של כ-68 דונם, והיא ממוקמת משני צדיו של רחוב יוספטל, מזרחית לתחנת הרכבת יוספטל ונתיבי איילון ומערבית לרחוב אילת. בתחום התוכנית עתידים להצטלב שני קווי מטרו ותוקם תחנה תת קרקעית משותפת, הכוללת ארבע כניסות ויציאות להולכי רגל.
התוכנית היא ביוזמת הוועדה המקומית חולון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, ובליווי חברתי של המינהלת העירונית להתחדשות.
התוכנית כוללת הקמת 1,340 יחידות דיור שיוקמו ב-7 מגדלים בני 30-65 קומות, שישלבו מגורים, שטחי מסחר ותעסוקה שטחי ציבור, ו-3 מבני מגורים בני 9 קומות.
בנוסף, בסמוך לנתיבי איילון, התוכנית כוללת הקמת מגדל בן 30 קומות בשימוש ציבורי המיועד בין השאר למשרדי ממשלה.
התוכנית נערכה על ידי משרד ישר אדריכלים.

Updated on: 29.11.22

הוכרע: אושרה תוספת של 653 דירות חדשות לתוכנית יוספטל בחולון

את התוכנית יזמו הוועדה המקומית חולון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, בליווי חברתי של המינהלת העירונית להתחדשות, והיא כוללת פינוי והריסה של 15 מבני מגורים בני 3-8 קומות ובהם 550 יחידות דיור, שבמקומן ייבנו 1,340 יחידות דיור, ב-7 מגדלים בני 30-65 קומות, שישלבו מגורים, שטחי מסחר ותעסוקה שטחי ציבור, ועוד 3 מבני מגורים בני 9 קומות. בנוסף, בסמוך לנתיבי איילון, התוכנית כוללת הקמת מגדל בן 30 קומות בשימוש ציבורי המיועד בין השאר למשרדי ממשלה.

התוכנית נערכה על ידי משרד ישר אדריכלים.

Updated on: 29.11.22

1,340 דירות, תחנת מטרו ומגדלים של עד 65 קומות: אושרה להפקדה תוכנית יוספטל בחולון

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, בראשות ערן ניצן, החליטה להפקיד את תוכנית יוספטל להתחדשות עירונית בחולון, להקמת 1,340 יחידות דיור במקום 550 דירות קיימות. מדובר בתוכנית בהתאם לעקרונות תמ"א 70 - תוכנית המתאר הארצית למרחב תחנות המטרו.

התוכנית היא על שטח כולל של כ-68 דונם, וממוקמת משני צדיו של רחוב יוספטל, מזרחית לתחנת הרכבת יוספטל ונתיבי איילון, ומערבית לרחוב אילת. בתחום התוכנית עתידים להצטלב שני קווי מטרו, ותוקם תחנה תת-קרקעית משותפת, הכוללת ארבע כניסות ויציאות להולכי רגל.

תוכנית זו משלימה עבודת תכנון רחבת היקף של תוכניות להתחדשות עירונית בסביבת המתחם הן אצל השכנה בת ים והן בג'סי כהן, שבה מקודמת מדיניות תכנון נרחבת. התוכנית נערכה על ידי משרד ישר אדריכלים

Updated on: 29.11.22

הבוננזה של עופר השקעות ואמות: אושרה תוכנית לשלושה מגדלים באזור התעשייה במערב הרצליה

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה להפקדה תוכנית על שטח של 21 דונם, שכוללת בנייה של 160 אלף מ"ר לתעסוקה, מגורים ומבני ציבור. 157 הדירות שבתוכנית יהיו קטנות - 60-30 מ"ר.

התוכנית חלה על שטח של 21 דונם, וממוקמת ברחובות אבא אבן ומשכית, בלב באזור התעסוקה המערבי של הרצליה. התוכנית מציעה התחדשות על-ידי הריסת המבנים הקיימים בתחומה, כולל תחנת הדלק, והקמת מתחם מעורב שימושים, הכולל בנייה מרקמית ובנייה מגדלית של עד 30 קומות. במתחם התוכנית יש כיום שני בניינים בבעלות עופר השקעות ובניין אחד בבעלות אמות השקעות. את התוכנית הכין משרד אבנר ישר אדריכלים.

Updated on: 29.11.22

תוכנית המטרו מביאה לחולון מגדלים של עשרות קומות

תוכנית ענק להתחדשות עירונית בחולון, שהגיעה לשלב ההתנגדויות, כוללת הריסת 550 דירות בבניינים ישנים והקמת מגדלים בני 1,340 דירות .המגדלים, שיכללו גם אזורי תעסוקה ומשרדי ממשלה, יחוברו לתחנות מטרו תת־קרקעיות

Updated on: 29.11.22

האקזיט של ליאורה עופר ונתן חץ בכניסה להרצליה פיתוח

הוועדה המחוזית תל אביב החליטה להפקיד להתנגדויות הציבור תוכנית שיזמו עופר השקעות ואמות השקעות, שמגדילה את זכויות הבנייה בשני מתחמים בהרצליה פיתוח. במסגרת התוכנית ייהרסו בית מרכזים ותחנת הדלק בכניסה לאזור התעסוקה, לטובת שלושה מגדלים בני 30 קומות הכוללים משרדים, מסחר ו-160 דירות קטנות.

Updated on: 29.11.22

למרות התנגדות עיריית רמה"ש: אור ירוק להקמת 600 דירות בצומת מורשה

אחרי עיכוב של שנים, הוועדה המחוזית הפקידה את התוכנית של חברת ישראל קנדה להקמת מתחם למגורים, מסחר, תעסוקה ומבני ציבור על שטח המפעל הנטוש בכניסה המזרחית לרמת השרון. לפני כ-4 שנים דחתה הוועדה את התוכנית שכללה אז כ-1,100 דירות ב-6 מגדלים

עורך התוכנית, אדריכל אבנר ישר, מסר: "לאחר 7 שנים של עבודה מאומצת ורצון להתאים את התוכנית לצרכי העיר והיזמים, אני מאוד שמח על אישור התוכנית להפקדה ובטוח שישראל קנדה תקים פרויקט נהדר לשביעות רצון כולם".

Updated on: 22.11.22

"זה שתל אביב נהייתה יקרה זו לא אשמת המגדלים, לא אשמתי ולא אשמת ראש העיר"

הוא אחד האדריכלים הבולטים והמשפיעים על הנוף בישראל כיום, מי שאחראי יותר מכל על הצמיחה המואצת של גוש דן לגובה. אבנר ישר מתכנן לבנות בבורסה ברמת גן את הבניין הגבוה בישראל שיתנשא לגובה של חצי קילומטר ובתיק העבודות שלו אפשר למצוא כמה מהמגדלים הכי מפורסמים בתל אביב: מפארק צמרת, רוטשילד 1 ועד מתחם השוק הסיטונאי. כעת הוא עונה לכל מי שמאשים אותו בכך שמגדלי היוקרה הפכו את תל אביב לעיר היקרה בעולם ומסביר למה אין לנו ברירה אחרת אלא לבנות עוד ועוד גורדי שחקים. וגם: הגעגועים לאשתו לשעבר, השחקנית רונית אלקבץ ז"ל

Updated on:15.08.22

אושר פרויקט של תדהר הסמוך לנווה צדק: מגדל בן 40 קומות ושימור מבנים טמפלריים

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב יפו אישרה  לאחרונה את פרויקט "מרחב האטד" – פרויקט  של עירוב שימושים, על דופן פארק המסילה בעיר, לצד מערכת הסעת המונים. בשטח המשתרע על 6.3 דונם יוקמו מגדל תעסוקה ומגורים בן 40 קומות, שטחי מסחר ומבנה ציבור, לצד שימור 4 מבנים טמפלריים שנבנו בסוף המאה ה-19. התוכנית מתייחסת לרח יפו, רח פינס ורח' שביל האטד.

פרויקט "מרחב האטד" של קבוצת תדהר הינו תולדה של עסקת קומבינציה שבה מעורבים מספר בעלי קרקעות, על שטח בהיקף כולל של כשישה דונם ברחוב אילת - סמטת האטד בתל אביב יפו, בסמוך לנווה צדק ופארק המסילה. על פי התוכנית, בפרויקט מתוכננים לקום מגדל בן 40 קומות עם מסד מרקמי לצד מבנה ציבור עירוני. סך השטחים הבנויים לשימושים השונים הוא כ- 48,000 מ"ר, מתוכם כ-3,000 מ"ר למבנה ציבור ושטחי חניונים ושטחים תת קרקעים נוספים בסך כ-15,000 מ"ר.

אדריכלי התוכנית הם ישר אדריכלים.

Updated on:24.07.22

האלכימיה של הנדל"ן: ההחלטה שתקפיץ פי 6 את ערך הקרקע של גב-ים בחולון

ועדה מקומית אישרה תב"ע לקרקע באזור התעשייה שעליה מתכננת גב-ים להקים כ-850 יחידות דיור ושטחי תעסוקה, תעשייה ומסחר • אישור התוכנית גם בוועדה המחוזית צפוי, עפ"י הערכות, להעלות את שווי הקרקע מ-430 מיליון לכ-2.5 מיליארד שקל

 על שטח של 177 דונם בעיר חולון. זאת לאחר שהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בחולון אישרה שלוש תב"עות באזור התעשייה בעיר, שגב-ים היא בעלת מרבית הזכויות בקרקע. ככל שהתב"עות יאושרו גם בידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, כפי שהוגשו על ידי גב-ים וללא שינויים, ניתן יהיה להקים על גבי הקרקע כ-850 יחידות דיור, כ-500 אלף מ"ר תעסוקה, כ-30 אלף מ"ר תעשייה וכ-25 אלף מ"ר מסחר (חלקה של גב-ים). כיום מיועדת הקרקע לתעשייה ותעסוקה, ובמקום כבר קיימים לגב-ים מבני תעשייה ותעסוקה בשטח של כ-60 אלף מ"ר. הנכסים האמורים רשומים כיום בספרי גב-ים בשווי של כ-430 מיליון שקל. במסגרת התב"עות ביקשה גב-ים לשנות את ייעוד הקרקע לשימושים מעורבים, ביניהם מגורים, תעסוקה, תעשייה ומסחר, ולהוסיף זכויות בנייה. משרד ישר אדריכלים מטפל בתכנון הפרויקט.

Updated on:10.07.22

חולון דוהרת קדימה: אושרו שלוש תוכניות ענק בהיקף של 1,100 יח"ד וכמיליון מ"ר לתעסוקה

שלושת התוכניות משלבות מגורים ותעסוקה באזור התעשייה המתחדש של העיר. ראש העיר, מוטי ששון: "כשנצליח לערב בין מגורים ותעסוקה בצורה ראויה, נשפר את איכות חיי התושבים". מהנדס העיר אדר' אביעד מור: "לא חוששים להציב יעדים שאפתניים"

ועדת המשנה לתכנון ולבנייה חולון אישרה שלוש תוכניות ענק לתעסוקה ולמגורים באזור התעשייה והתעסוקה של העיר, בהיקף כולל של כמיליון מ"ר לתעסוקה ותעשייה וכ- 1,100 דירות בשטח של 104,000 מ"ר. בעירייה מציינים כי: "תוכניות אלה הינן חלק מהמדיניות העירונית להתחדשות האזור, כפי שבא לידי ביטוי בתוכנית המתאר שהוגשה לוועדה המחוזית".

התוכניות ממוקמות לאורך רחוב המלאכה ותואמות כאמור לתכנית המתאר הכוללנית, המגדירה קיבולת של עד 4,810 יח"ד באזור התעשייה של חולון.

יזם התוכנית הנה חברת גב ים. אדריכל התוכנית הוא משרד ישר אדריכלים.

Updated On: 23/06/2022

פרויקט Liberty של חברת "שיכון ובינוי" יוצא לדרך – הפרויקט מתפרש על 40 דונם ויכלול כ-240,000 מ"ר של עירוב שימושים: משרדים, מגורים מסחר, ומבני ציבור

פארק העסקים החדשני LIBERTY, שמקימה קבוצת שיכון ובינוי בקרבת מחלף מסובים, מתעתד לשמש בית לחברות הייטק מהשורה הראשונה. LIBERTY עתיד לכלול גם את מטה קבוצת שיכון ובינוי (עדות לאמונה הגדולה של הקבוצה היזמית במקום); הוא נבנה סביב פארק רחב ידיים בשטח המתפרס על פני כ-14 דונם וחוצה שדרת מסחר רחבה, בה תמצאו מוקדי תרבות, כושר, בילוי ופנאי, אשר עתידה להפוך ללב הפועם של המתחם. הפארק יכלול כ-240 אלף מ"ר שטחי משרדים - 9 בנייני משרדים, כ-15 אלף מ"ר שטחי מסחר ופנאי, כ-700 יחידות דיור לסטודנטים, זוגות צעירים ומשפחות, כ-14 דונם פארק עירוני ולמעלה מ-2,000 חניות תת-קרקעיות המתחם מתעתד להיות בעל עיצוב חדשני, שעליו אחראי משרד "ישר אדריכלים", מסבירים בחברה, לא עוד מגדל המנותק מהרחוב, אלא מעין מגדל שוכב, המחלק את המסה לבניינים, לרחובות ולשדרה מרכזית הנפרשת ביניהם. הוא כולל גם rooftops וכן גגות ירוקים. בשיכון ובינוי אומרים כי בזכות העובדה שחלק מגגות הפארק מתוכננים כגגות ירוקים - ייהנו דייריו מ-5 כיווני אוויר.

Updated On: 09/06/2022


השותפים הבכירים במשרד "ישר אדריכלים" מספרים על הסוד לשותפות מוצלחת ועבודה משותפת"

מערכות יחסים הן דבר מופלא ומורכב למדי. הן עוברות תהפוכות, חוגגות רגעי שיא והצלחה ומתעלות על מכשולים ואתגרים בדרך. כשהדבק שמחבר את שני הצדדים יחד חזק ודי יציב, אפשר לתחזק אותן לאורך זמן וליצור דברים נפלאים. כמו בזוגיות, גם בשותפות בעסקים, צריך לדעת לבחור את הפרטנר הנכון ויותר מכל, ללמוד איך לעבוד יחד. יצאנו לחקור מערכות יחסים עסקיות דרך שישה משרדי אדריכלות ועיצוב בולטים בארץ, לשמוע איך הכל התחיל וללמוד מהם את סודות ההצלחה לעבודה משותפת ופורייה.

Updated On: 26/04/2022


עסקת ענק: פייסבוק תשכור 20 קומות במגדל לנדמרק בת"א, שבתכנון "ישר אדריכלים" - ב-700 מיליון שקל

מטא תשכור ממליסרון ומאפי נכסים, שמחזיקות בבעלות משותפת בפרויקט, שטח כולל של כ-51 אלף מ"ר עילי ו-660 מקומות חניה במגדל A בפרויקט, הסמוך למגדל שרונה. דמי השכירות יעמדו על 700 מיליון שקל ל-7 שנים

Updated On: 26/04/2022


פייסבוק מתרחבת ותשכיר 20 קומות בפרויקט LANDMARK TLV שבתכנון משרד "ישר אדריכלים" ב-107 מליון שקל לשנה.

החברות אפי נכסים ומליסרון ישכירו לחברת פייסבוק חצי ממגדל A בפרויקט לנדמרק (LANDMARK), שבתכנון משרד "ישר אדריכלים" בתמורה ל-107 מיליון שקל לשנה.

Updated On: 26/04/2022


שיתוף הפעולה בין "ישר אדריכלים" למשרד האדריכלים הספרדי L35 במתחם BIG פתח תקווה החדש יוצא לדרך.

חברת FOX נמצאת במו"מ להעברת מטה החברה למתחם BIG החדש בפתח-תקווה אשר מתוכנן על ידי "ישר אדריכלים" בשיתוף משרד האדריכלים הספרדי L35. מסגרת המהלך צפויה פוקס לרכוש 50% משטח של כ-30 אלף מ"ר בבניין המשרדים הראשון שיוקם במסגרת פרויקט מתחם ביג בפתח תקווה. בכיר בענף: "פוקס יכלו לבחור להיות איפה שהם רוצים, רבים רדפו אחריהם"

Updated On: 26/04/2022


קבוצת אקר"ו תקים פרויקט תעסוקה ומגורים בהיקף של כ-50,000 מ"ר ברחוב שניצלר בתל אביב בתכנון משרד "ישר אדריכלים"

הקבוצה רכשה כ-55% מקרקע בת 6.3 דונם בפינת הרחובות שניצלר ואליפלט ומתכוונת להתקשר עם בעלי זכויות במתחם באשר לחלקים נוספים. מחיר הרכישה משקף למתחם בשלמות סכום של למעלה מ-300 מיליון שקל. בכוונת הקבוצה לקדם תב"ע עפ"י תכנית תא/5000 המאפשרת הקמת פרויקט משולב לתעסוקה, מגורים ומסחר.  הפרויקט יכלול שני מגדלים, בני 27 ו-29 קומות,  על פני שטח כולל של כ-50,000 מ"ר ברוטו, לפי החלוקה הבאה: כ-25,000 מ"ר לתעסוקה, 700 מ"ר מסחר וכ-210 יחידות דיור בהיקף של 21,000 מ"ר. בנוסף, יתוכננו גם שטחי ציבור בהיקף של כ-5,000 מ"ר, אשר יימסרו לעירית תל אביב-יפו. על תכנון הפרויקט אמון משרד אבנר ישר, ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ.

Updated On: 26/04/2022


גירל פאוור: השותפות החדשות של משרד האדריכלים המוביל בריאיון על הקידום, המעמד והחלומות על העתיד

ארבעה חודשים מאז קידומן, שוחחנו עם שלוש השותפות החדשות של המשרד המוביל, על הדרך שעברו, הפרויקטים הנחשקים ומה זה בכלל אומר להיות אישה בעולם האדריכלות?

ישר אדריכלים הוא בין המשרדים המובילים בארץ, עם ותק של 65 שנה בתחום, המשרד הוקם בשנת 1956 על ידי האדריכל יצחק ישר ז"ל ואת מורשתו המשיך בנו אבנר ישר, שמשמש כיום גם כבעלים של המשרד. הוא חתום על כמה מגורדי השחקים שמעצבים את קו הרקיע של ישראל, ביניהם מתחם העסקים ToHa, מגדלי דה וינצ'י בתל אביב, קמפוס מיקרוסופט ורבים אחרים. בתחילת השנה, במהלך ערב חגיגי לכבוד השנה האזרחית החדשה, הוכרז המבנה הארגוני החדש של המשרד שכלל שלוש שותפות חדשות; רוני שימל, דנה לאונר ושירלי אדיב, שהצטרפו לחמשת השותפים הקיימים; אלעד יהודה, יוני גרוסוסר, יואב מיכאל, אביב אלנבוגן ועדי דוידוב. לרגל קידומן, שוחחנו עם שלוש האדריכליות על הדרך והעבודה הקשה עד לטייטל החדש והתוכניות לעתיד.

Updated On: 22/05/2022


אבנר ישר מדבר על החיים: משפחה, אדריכלות ומה שביניהם

Updated On: 22/05/2022


הוועדה המחוזית מאשרת 25% מגורים, בנוסף לשימושים נוספים, בפרויקט "עיר עולם" שבתכנון משרד ישר אדריכלים.

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה למקם במתחם, שסומן בעבר כפוטנציאל לתעסוקה, מסחר ומלונאות, גם מגורים בהיקף של 25% מכלל שטחי הבנייה האפשריים. הסנונית הראשונה - פרוייקט "עיר עולם", שמציע קומפלקס מגדלים בגובה 30 קומות, באתר טחנת הקמח

בתוכנית, שעליה חתום האדריכל אבנר ישר, יש שני מבנים מאורכים בגובה של שמונה קומות ועוד שני מגדלים בגובה 30 קומות ומבנה גשר שמרחף באוויר. התוכנית כוללת כ-38,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, 6,600 מ"ר של מבני ציבור ו-360 יח"ד. במפלס הרחוב, בחלקו הפנימי של הפרויקט, מתוכנן אזור מגונן.

Updated On: 22/05/2022


מגדלי "אאורה רמת חן" יוצאים לדרך

בטקס שנערך בנוכחותו של ראש עיריית רמת גן, נהרסו הבניינים הישנים והחלה בניית מגדלי היוקרה בפרויקט "אאורה רמת חן החדשה" שבתכנון ישר אדריכלים.

Updated On: 22/05/2022

2021

"מלכתחילה הוא לא נועד להיות כמו שאר הבניינים"

מגדל ToHa בתל אביב זכה בסוף השבוע בתואר "מגדל המשרדים הטוב ביותר" בתחרות בינלאומית, למרות שבארץ הוא ספג לא מעט ביקורת."יש שאוהבים אותו ויש שלא, אבל אף אחד לא מתעלם ממנו וכולם זוכרים אותו", אומר אבנר ישר, שתכנן את המגדל עם רון ארד Updated On: 25/05/2021


מגדל ToHA (תוהא) בתל אביב נבחר ל"מגדל המשרדים הטוב בעולם" בתחרות של המועצה הבינלאומית לגורדי שחקים, שהתקיימה בסוף השבוע בשיקגו

The Marker

Updated On: 25/05/2021


בניין בתל אביב שנבחר ל"מגדל המשרדים הטוב בעולם"

מגדל ToHA בתל-אביב נבחר ל'מגדל המשרדים הטוב בעולם, בתחרות היוקרתית של המועצה הבינלאומית לגורדי שחקים (CTBUH), שהתקיימה בסוף השבוע בשיקגו. מגדל העסקים ToHA, זכה השנה בתואר "מגדל המשרדים הטוב בעולם". ככל הידוע, מדובר בפרויקט הישראלי הראשון והיחיד שזכה בתואר הנכסף. עוד זכה הפרויקט בפרס "המגדל הטוב ביותר במזרח התיכון ואפריקה". פרויקט ToHA (תוצרת הארץ) ממוקם בדרך השלום 1 בתל-אביב, ובמפגש הרחובות יגאל אלון ותוצרת הארץ. על עיצוב ותכנון המתחם אמונים האדריכל והמעצב הבינלאומי רון ארד ואדריכל העל הישראלי אבנר ישר, אשר חברו לשיתוף פעולה יוצא דופן ביצירת מגדל ייחודי בצורתו הגיאומטרית, השואבת השראה מקרחון חצוב כמעין יהלום שהונח בלב הצומת הסואן. השראתו הצורנית של המבנה היא מחציבה של גושים בקרח ושבירתם במישורים משופעים, כך שכל קומה הינה שונה וייחודית בשטחה.

Updated On: 24/05/2021


האוסקר של האדריכלות- תוכנית חסכון 23.05

תוכנית חיסכון- 23.5 -האוסקר של האדריכלות- בניין תוה"א Updated On: 23/05/2021


הישג עולמי: מגדל ToHA נבחר ל'מגדל המשרדים הטוב בעולם

המגדל שמתנשא לגובה 28 קומות וממוקם בתל אביב זכה בתחרות היוקרתית של המועצה הבינלאומית לגורדי שחקים (CTBUH), שהתקיימה בסוף השבוע בשיקגו/ הפרויקט נבנה ביוזמת גב ים ואמות השקעות, שתיים מחברות הנדל"ן המובילות בישראל. על עיצוב ותכנון המתחם אמונים האדריכלים רון ארד ואבנר ישר. Updated On: 23/05/2021


מלון ראשון של "ארבע העונות" יוקם בישראל. איפה ומי עומד מאחוריו?

המלון יוקם ב"מתחם לפיד", הממוקם בדופן הצפונית של קצה רחוב אילת ביפו • מדובר במתחם בשטח של 20 דונמים, שעתידים להיבנות בו שלושה מגדלים בני 45-35 קומות ובהם מגורים, מלונאות ומסחר Updated On: 08/04/2021


מכירים את ToHa‏? תכירו את אחיו הגדול שיתנשא לגובה 80 קומות

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה של תל אביב אישרה את התוכנית העיצובית של פרויקט ToHa‏2 במפגש הרחובות יגאל אלון ותוצרת הארץ שייבנה לצד מגדל ToHa הקיים היום הידוע בשל צורתו הייחודית בתכנונו של האדריכל והמעצב הישראלי-בריטי רון ארד בשיתוף פעולה עם האדריכל אבנר ישר. מדובר בפרויקט בן שני בניינים, שעד כה כאמור נבנה רק חלקו הראשון והקטן יותר, כששניהם ביוזמת החברות "אמות השקעות" ו"גב-ים". אישורה של תוכנית העיצוב הוא שלב חשוב בקידום הפרויקט ותנאי בסיסי לקידום היתר הבנייה.

Updated On: 10/02/2021


מגזין D+A

בחרנו שלוש מעבודותיו האחרונות של אדריכל אבנר ישר, הניחנות בחזות דינמית והכוללות עירוב שימושי Updated On: 02/2021


ראיון אבנר ישר גלריה שישי 22.1.2021

Updated On: 22/01/2021

2020

"דן טאון"- בסר סיטי פתח תקווה- תוכנית מאחורי הכסף רשת 13

פרויקט בסר סיטי פ"ת- "דן טאון", תוכנית מאחורי הכסף- ברשת 13

Updated On: 28/12/2020


גלובס- קומפלקס המגדלים "IDE TOWERS", שכולל מגדל בן 120 קומות

המגדל החדש בן 120 הקומות יציב סטנדרט חדש באדריכלות המגדלים בארץ: "עבדנו שעות וימים על עיצוב המגדל. מדובר ב-360 אלף מ"ר במגדל אחד. אין לזה תקדים בארץ. האתגר היה ליצור צורה קלה, זורמת, ולא מגדל עצום בנפח שהוא תופס. חיפשנו רכות במגדל. יש בו 120 קומות, בגדלים משתנים שנעים בין 1,800-ל-4,000 מטר. זה בעצם שלושה מגדלים של 40 קומות אחד על השני" Updated On: 23/12/2020


מאקו- קמפוס מייקרוסופט

שטח המתחם הוא 46 אלף מ"ר והוא כולל גינה ששטחה 3.5 דונמים, 8 דונמים שטח פתוח. בתכנון המתחום הוקדשה תשומת לב רבה לנגישות ולרווחת העובדים. במתחם יש חניות מונגשות; עמדת קבלה מונגשת המתאימה לאוכלוסיות בגבהים שונים ולכיסאות גלגלים; פסי סימון ללקויי ראייה ומכשירים מגבירי שמע בעמדות השירות; דלפקים וכיורים מונמכים ואזורי ישיבה מונגשים במטבחים ועוד.

הקמפוס תוכנן על ידי "ישר אדריכלים" Updated On: 22/11/2020


וואלה- קמפוס מייקרוסופט

הקמפוס, שיאוייש בשבועות הקרובים, ישמש את אלפי עובדי מיקרוסופט והיקפו מוערך במאות מיליוני שקלים. המתחם מתפרש על פני 46 אלף מ"ר וכולל מרכז חדשנות, חדרי כושר ומוזיקה, גינה קהילתית המחוברת לענן וגינת כלבים

הקמפוס תוכנן על ידי "ישר אדריכלים" Updated On: 22/11/2020


גלובס- קמפוס מייקרוסופט

The building is designed with energy efficiency in mind, making use of enVerid, an air-filtration, and energy-saving patent. Its 800 square meters of photovoltaic cells will provide power to the building.

Yashar Architects designed the new campus

Updated On: 22/11/2020


מגזין D+A- מיקרוסופט משיקה קמפוס חדשני,ירוק ונגיש

הקמפוס ישמש את אלפי עובדי מיקרוסופט והיקפו מוערך במאות מיליוני שקלים; המתחם מתפרש על פני 46 אלף מ"ר וכולל מרכז חדשנות, חדרי כושר ומוזיקה, גינה קהילתית המחוברת לענן וגינת כלבים; הקמפוס תוכנן על ידי "ישר אדריכלים" ונבנה על ידי "תדהר" ופנים הבניין עוצב על ידי ורד גינדי אדריכלים ועמי שמלצמן. יצירות האמנות במתחם נרכשו מאמנים ישראלים על ידי גלריית גורדון שניהלה את האוצרות, ובמקום הוצב מיצג ייחודי של המעצב רון ארד.

Updated On: 11/2020


Times of Israel- קמפוס מייקרוסופט

Israel’s Yashar Architects designed the new campus.

Updated On: 23/11/2020


מת"מ מזרח- אפל- YNET

פרויקט מגדלי מתם מזרח כולל שני מבנים עיליים בשטח כולל של כ-56 אלף מ"ר עילי ושטחי חניה תת-קרקעית בשטח של כ-37 אלף מ"ר. הוא תוכנן על ידי משרד ישר אדריכלים. Updated On: 17/11/2020


מת"מ מזרח- אפל- דה מרקר

ענקית הטכנולוגיה האמריקאית תשכור מגדל משרדים מגב ים בפארק מתם בחיפה לשבע שנים. אפל צפויה להכנס למבנה החדש שאותו תכנן ישר אדריכלים. Updated On: 17/11/2020


מת"מ מזרח- אפל- ישראל היום

חברת הטכנולוגיה חתמה על הסכם עם גב-ים לשכירות שטח של 28 אלף מ"ר עילי וכ-620 מקומות חניה תת-קרקעיים, בפארק בחיפה

Updated On: 17/11/2020


כיכר אתרים- כלכליסט

במקום כיכר אתרים ייבנו 2 בניינים בני 25 קומות ברוחב יוצא דופן של 1200-1,400 מ"ר, ובניין שלישי מזרחי נמוך בגובה שאר הבניינים ברחוב בן גוריון. 50% משטחי הבנייה יהיו מלונאות ומסחר, והיתר מגורים. Updated On: 04/11/2020


יוספטל חולון

התוכנית כוללת מיזם ענק של התחדשות עירונית בכניסה המערבית לעיר, במטרה לתת מענה לצורכי הדיירים הקיימים, במקביל לפיתוח והתחדשות מרחב יוספטל, הסמוך לתחנה משולבת של שני קווי מטרו ותחנת רכבת ישראל. ההתחדשות תתבצע באמצעות יצירת מרחב מעורב של מגורים, משרדים, מבני ציבור ומסחר, עם דגש על מרחב ציבורי איכותי ורציף, כדי למצות את יתרונות המיקום בקרבה למערכת הסעת המונים, בהתאם למדיניות העירונית לאזור. Updated On: 02/11/2020


מרחב יופסטל חולון מתחדש

ההתחדשות תתבצע באמצעות יצירת מרחב מעורב שימושים של מגורים, משרדים, שימושים ציבוריים ומסחר, שימת דגש על מרחב ציבורי איכותי ורציף ומיצוי יתרונות המיקום בקרבה למערכת הסעת המונים.

Updated On: 02/11/2020


דה מרקר-כתבת מגדלים בקו הרקיע של תל אביב

מגדל הבורסה, גינדי שוק הסיטוני, מגדלי דה וינצ'י בפארק צמרת, מגדלי ויתניה לנדמרק ותוה"א 1 ו־ 2

Updated On: 11/03/2020


מאקו- הקומה ה- 12 - פרק 7- הבורסה

קו הרקיע החדש של תל אביב- מגדל 120 קומות. דקה: 04:06

Updated On: 19/01/2020

2019

כלכליסט- בקרוב: 4 מגדלים בני 65 קומות יחליפו את מחלבות טרה מול עזריאלי

בניית מגדלים נוספים ברחוב יגאל אלון בתל אביב יוצאת לדרך. הפעם זו תוכנית ענק לבניית ארבעה מגדלים בני 65 קומות שבהם מאות דירות ומשרדים מול מגדלי עזריאלי. את התוכנית מקדמת כבר כמה שנים חברת טרה השייכת בשרשור לאחים דודי ודרורית ורטהיים, והיא תעלה היום לדיון ראשון בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב.

Updated On: 25/11/2019


דה מרקר- 60-45 קומות ו-600 דירות: תוכנית הענק במתחם טרה בתל אביב

ארבעה מגדלים יוקמו בשטח של כ-23 דונם בפינת הרחובות מוזס ויגאל אלון- ויכללו מגורים, מסחר, מלונאות ותעסוקה. התוכנית כוללת חיבור תת קרקעי לתחנת המטרו העתידית ולמתחם התחנה המרכזית במחלף השלום.

Updated On: 25/11/2019


BIZPORTAL-עוד מגדלים: אושרה להפקדה תכנית לבניית 4 גורדי שחקים בנחלת יצחק

עוד מגדלים: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל-אביב החליטה על הפקדת תכנית 'מתחם טרה' בנחלת יצחק. התכנית מציעה הקמת 4 מגדלים בני 40 עד 65 קומות שישלבו 600 יחידות דיור לצד שטחי תעסוקה, מלונאות ומסחר.הפרויקט שתכנן האדריכל אבנר ישר משתרע על שטח של כ-23 דונם בפינת הרחובות מוזס ויגאל אלון, שבעבר שימש למפעל טרה וכיום קיימים בו מבנים עד 5 קומות בשימושי משרדים, מלאכה, מוסכים ותעשייה ומפעל גורדון גז. התכנית גובלת בנתיבי איילון, ובמגרש בבעלות חברת חשמל מדרום..

Updated On: 25/11/2019


TARA

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ת"א אישרה להפקדה את תוכנית מתחם טרה. התוכנית ממוקמת בין רחוב יגאל אלון לציר נתיבי איילון, מול קומפלקס מגדלי עזריאלי. מדובר בשטח של 23 דונם בבעלויות של חברת מילקו תעשיות בע"מ (השייכת לחברה המרכזית למשקאות קלים), עיריית ת"א-יפו ורמ"י. אדר' התוכנית הוא אבנר ישר.

Updated On: 25/11/2019


TOHA

British-Israeli designer and architect Ron Arad has completed an office tower in Tel Aviv "inspired by an iceberg" with an angular glass exterior that widens in the middle.Located in the Israeli city's Nahalat Yitsak neighbourhood, the ToHA tower comprises 28 floors that step out towards the middle of the building, and then back inwards before the rooftop.

Updated On: 29/10/2019


המגדל הגבוה בישראל יוצא לדרך-תוכנית חיסכון- MAKO

בניית המגדל הגבוה בישראל עומדת לצאת לדרך בעיר רמת גן לאחר שהיוזמים קיבלו לאחרונה את אישור הוועדה המקומית והשיקו את התכנון האדריכלי. הבניין שגובהו יהיה יותר מחצי קילומטר יהיה חלק מקומפלקס בן 3 מגדלים ויתנשא לגובה של 120 קומות והוא עתיד להחליף את מתחם הבורסה ברמת גן.

Updated On: 06/10/2019


Facades-Totzeret Haaretz contorts over Tel Aviv with glass and sintered stone

The recently completed Totzeret Haaretz (ToHa) office tower on the eastern border of Tel Aviv offers a new public-facing approach to superblock megadevelopments, while simultaneously delivering a remarkably unique design merging glass, sintered stone, and brass

Updated On: 22/08/2019


גלובס – עסקת ענק ברחוב הרכבת בת"א

Updated On: 07/08/2019


גלובס – אושרו שלושה מגדלים חדשים במתחם הבורסה לרבות מגדל מגורים

Updated On: 04/08/2019


כלכליסט – "אושרה סופית תוכנית "משולש הבורסה" בר"ג: תכלול שלושה מגדלים"

Updated On: 04/08/2019


YNET- "ר"ג: אושרה תוכנית ל-400 דירות להשכרה ו-350 חדרי מעונות בבורסה"

Updated On: 04/08/2019


DESIGN BOOM-ron arad designs tel aviv office tower from an 'upside down perspective'

ron arad has completed ‘ToHa’, a large-scale office development in the center of tel aviv. the project, which arad worked on alongside local architect avner yashar, involved the conversion of a 1.8 hectare site into a 29-story building with a total area in excess of 200,000 square meters (2,152,782 sqf). the scheme also offers commercial facilities and a landscaped public space. the structure was designed from an ‘upside down perspective’, with the building becoming gradually wider as it grows taller.

Updated On: 10/06/2019


אגודת הידידים של מוזיאון העיצוב חולון

איך מקבלים השראה מעולמות העיצוב השונים? המפגש האחרון של אגודת הידידים בליווי האוצרת הראשית מיה דבש בחודש מרס נערך בשלוש תחנות קרובות גיאוגרפית אך מגוונות מאוד מבחינה קונספטואלית ובמסגרת הסיור נחשפו המבקרים לעולמות שונים באדריכלות ובעיצוב. התחנה הראשונה הייתה בניין ToHaהחדש בצומת הרחובות דרך השלום ותוצרת הארץ (מכאן השם ToHa) בליווי אחד האדריכלים שעבד על הפרויקט מראשיתו, לפני כתשע שנים. על עיצוב ותכנון המתחם הלא סטנדרטי אמונים האדריכל המעצב והאמן הבינלאומי רון ארד, שגם עיצב את מוזיאון העיצוב חולון, ואדריכל העל הישראלי אבנר ישר.

Updated On: 10/04/2019


בחזית האדריכלות: מודרניזם בשירות ב.מ.וו – ישר אדריכלים בריאיון

פרויקט אולמות התצוגה של דלק מוטורס, המציגים את מותגי הרכבים Mazda, Mini, Ford ו- BMW, הוא אחד מהמושקעים והמורכבים ביותר שתוכננו בישראל, עליו אמונים האדריכלים אבנר ישר ויוני גרוסוסר.

Updated On: 10/04/2019


עיריית רמת-גן אישרה את הקמת המגדל הגבוה בישראל

המגדל, שתקים הבורסה ליהלומים על שטח בבעלותה, יכלול 120 קומות, ובסמוך לו שני גורדי שחקים בני 88 ו-77 קומות • התוכנית, שנערכה ע"י משרד ישר אדריכלים, תועבר לבחינת הוועדה המחוזית.

Updated On: 07/04/2019


חצי ק"מ לגובה: אושר המגדל הגבוה בישראל

"מגדל 120" יוקם על קרקע בבעלות הבורסה ליהלומים. חלקו יהפוך לחלק ממנה, וחלקו יושכר בשוק החופשי לגורמים עסקיים אחרים. השטח נמצא בין מתחם הבורסה הנוכחי לתחנת הרכבת ארלוזורוב."מגדל 120", בניצוח האדריכל אבנר ישר, יהיה בכל מקרה המגדל הכי גבוה בישראל - יותר מ"מגדל בין ערים" המתוכנן להיבנות בתל אביב בגבול רמת גן וגבעתיים, וצפוי להיות בן 100 קומות. לפי התוכנית החדשה, המגדל ייכנס לעשירייה הראשונה בעולם. עם זאת, בינתיים מתוכננים ביפן, סין ומדינות המפרץ מגדלים של יותר מקילומטר, יותר מהמגדל הכי גבוה בעולם היום - בורג' ח'ליפה שבדובאי (כ-830 מטר).

Updated On: 07/04/2019


המגדלים הכי גבוהים בישראל- TOHA ובורסה רמת גן

ערוץ 13, תכנית "ברקוד" עם נגה ניר נאמן, 11:46 דקות ועד 15:57 דקות

Updated On: 24/03/2019


המרוץ לגובה: קו הרקיע של ת"א מזנק - YNET

המרוץ לגובה שניכר בקו הרקיע של תל אביב-יפו בשנים האחרונות, והתחרות בין הערים הסמוכות על גובהם של גורדי השחקים, נולדו מהצורך לקרב את האוכלוסייה אל מרכז הארץ. "כל מה שיש לנו במדינה הזאת צריך לבנות עוד פעם", מתאר האדריכל אבנר ישר, ביחס לגידול של האוכלוסייה ולצורך לעלות לגובה

Updated On: 09/01/2019


2018

Tel Aviv opens the floodgates to smart, high-density innovation-URBAN HUB

High-rise city – making space for more

Tel Aviv was previously known as a low-rise city of two- to three-story buildings, boulevards, and parks. The first skyscraper appeared in 1965, but it wasn’t until the mid-1990s that tall-building construction really took off.

TOHA/LANDMARK/DA VINCI

Updated On: 19/12/2018

 
 

שדרות בגין פינת מנהטן- דה מרקר

ציר בגין בתל אביב, אחד הסואנים והגבוהים במדינה, יהפוך בשנים הקרובות לציר גורדי שחקים שיגמדו את שלישיית עזריאלי - וישנו את קו הרקיע של העיר. בהדמיות הנוצצות תל אביב כבר דומה יותר לניו יורק או הונג קונג, אבל המציאות תהיה שונה. האדריכל אבנר ישר, החתום על תכנונם של כמה מהמגדלים המוכרים בעיר, סבור כי זוהי רק תחילתה של מגמה שתלך ותחריף- ותביא עימה גם שינוי של דפוסים חברתיים.

Updated On: 22/12/2018

 
 

לראשונה: תוכנית פינוי בינוי תשלב מגורים עם מגדל משרדים, מסחר ומבנה ציבור

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז ת"א דחתה את ההתנגדויות שהוגשו לתוכנית הפינוי בינוי ברחוב בר-כוכבא בבני ברק והחליטה לתת לה תוקף, כך נודע ל"כלכליסט". מדובר בתוכנית חדשנית שכוללת לראשונה עירוב שימושים של מגורים, מסחר, מבנה ציבור ומשרדים בפרויקט לפינוי בינוי

Updated On: 19/11/2018

 
 

LEED Gold and Silver for the Apple R&D Center by Yashar Architects-Floornature

Compliance with the LEED Silver and Gold certification levels for the Apple research and development facility in Herzliya, Israel. The centre designed by Yashar Architects is formed of two buildings, constructed to meet green building standards.

Updated On: 18/10/2018

 
 

שיטת הסלמה: הרחוב המפויח של דרום ת''א הופך לפנטזיה נדל"נית

שינוי מהותי יותר כבר מתחולל, ועוד יגבר, בגדה הדרומית של הרחוב

בסלמה 6 מתאכלסות בימים אלה 131 דירות בפרויקט "נויה", הכולל שתי שורות של מבנים הסוגרים על חצר משותפת. הפרויקט, שתכנן האדריכל אבנר ישר ביחד עם שותפו אדריכל אביב אלנבוגן, צמוד ל"חצרות יפו" וכולל את שימורם של ארבעה מבנים היסטוריים, בית באר ומבני עזר, שנבנו כאן החל מאמצע המאה ה-19. לצידם הוקמה גינת שעשועים שתיפתח בימים הקרובים לציבור.

Updated On: 03/10/2018

 
 

SAP Headquarters in Ra’anana, Israel -AECCafe

Yashar Architects, one of Israel’s largest and leading architecture firms, unveils the new 15,000 ​SQM Israeli Headquarters of European software corporation, SAP.

Updated On: 16/08/2018

 
  SAP Headquarters in Israel by Yashar Architects is a 15,000 square meters of office space conceptualized as transparent glass box with an exterior shading facade./ About Design World

The German multinational software provider firm – SAP marked its presence in Israel with the inauguration of this headquarters. Designed and built by Tel Aviv-based designers – Yashar Architects

Updated On: 13/08/2018

 
 

Programmieren im Kubus SAP-Zentrale bei Tel Aviv von Yashar Architects

Updated On: 30/07/2018

 
 

5 Super-Tall Skyscrapers Coming Soon to Tel Aviv

The skyline of Tel Aviv is punctuated by many gleaming high-rises offering a view of the sea. If you gaze across the horizon, you’ll also see the cranes of construction crews working to build new towers meant for offices, residences and mixed use.

Updated On: 11/07/2018

 
 

ISRAEL21C -DaVinci & TOHA- 5 super-tall skyscrapers coming soon to Tel Aviv

Reaching from 28 stories to 100 stories, these Tel Aviv towers will create a new look for the skyline of the Nonstop City.

Updated On: 02/07/2018

 
 

SAP Headquarters / Yashar Architects-ArchDaily

Updated On: 02/07/2018

 
 

INTERVIEW WITH AVNER YASHAR- MAKO

Updated On: 28/06/2018

 
 

INTERVIEW WITH JONATHAN GROSWASSER-BMW MINI SHOWROOM

Light is an essential part of architecture.

Updated On: 06/2018


BMW MINI SHOWROOM

A car showroom in a dramatic position in Israel makes a statement to passing motorists thanks to the innovative use of an illuminated ceiling. The design was the result of an intense collaboration between architect, lighting designer, client and contractor.

Updated On: 06/2018

 
 

LANDMARK TLV- Polish publication, ŚWIATOZE

Updated On: 05/06/2018

 
 

LANDMARK TLV

Israel’s capital city of Tel Aviv will soon add extra shine to its skyline in the form of three glass skyscrapers for Landmark TLV- inhabitat.com

Updated On: 09/05/2018

 
 

תקועים באיילון? אולי תגורו מעליו

תקועים באיילון? אולי תגורו מעליו

מתחם הענק שישנה את דרום ת''א האזור המפוקפק שעוטף את התחנה המרכזית ונוה שאנן יהפוך לרצועת מגדלים עם משרדים ודירות. הסיפתח כבר כאן: אולמות תצוגת-רכב מנקרי עיניים

Updated On: 13/03/2018

 
 

Technologischer Wandel in Israels Bauwirtschaft

Land scarcity forces transition to industrial construction / Government gives start-up funding / By Vladimir Struminski

Updated On: 29/01/2018

 
 

מגדלי תעסוקה ומגורים להשכרה ארוכת טווח בבורסה בר"ג

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה בת"א החליטה להפקיד להתנגדויות הציבור את תוכנית "משולש הבורסה" - שכוללת 3 מגדלים בגובה 50-60 קומות שיוקמו על עתודת הקרקע האחרונה במתחם. 400 דירות יושכרו לטווח ארוך ו-350 יחידות ישמשו מעונות סטודנטים

Updated On: 22/01/2018

 
 

ראיון אבנר ישר בתוכנית "סוגרים חשבון"

Updated On: 10/01/2018

2017

פרויקט פינוי-בינוי בבני-ברק יכלול גם מגדלי משרדים

במסגרת התוכנית ייהרסו 9 בנייני מגורים עם 153 דירות, הממוקמים בלב אזור העסקים של בני-ברק, ובמקומם ייבנו בניינים חדשים עם אותו מספר דירות ובנוסף מגדל משרדים ענק

Updated On: 05/12/2017

 
 

מייקרוסופט ובנק לאומי

Updated On: 04/12/2017

 
 

דיירים במגדלים חוסכים כסף למדינה — צריך להעניק להם הטבות במסים

האדריכל ומתכנן הערים אבנר ישר חושב שתנופת הבנייה היא הזדמנות לשפר את התכנון הלקוי בערים רבות בישראל, ומאמין בבניית מגורים לגובה: "שכונות שנבנו על כרי דשא ברחובות מתפתלים הן טעות שאנחנו משלמים עליה ביוקר"

Updated On: 25/11/2017

 
 

האחים נקש יקימו שלושה מגדלים בתל אביב

האחים נקש והיזם רז עודד מקדמים שני פרויקטים המשלבים מלונאות ומגורים על קו החוף בתל אביב, כך נודע ל"כלכליסט". בשני הפרויקטים ייבנו במשותף שלושה מגדלים של 25 קומות עם עשרות חדרי מלון ודירות יוקרה, בתכנון האדריכל אבנר ישר.

Updated On: 16/11/2017

 
 

1,100 דירות ייבנו בתעש בת"א

20% מהדירות בתוכנית החדשה מיועדות להשכרה ארוכת טווח. שיווק הקרקע יחל ב־2018, ובמקביל תוציא העירייה מכרז לטיהור מי התהום

Updated On: 28/09/2017

 
 

בת ים- VISION TOWER

מגדל מגורים הכולל 37 קומות ו-142 דירות, שנבנה על קרקע שנרכשה ב-2009 מעיריית בת ים תמורת 46 מיליון שקל בשכונה החדשה, שצפויה לכלול כ-10,000 יח"ד

Updated On: 13/06/2017

 
 

רון ארד ואבנר ישר בTOHA

מתחם העסקים ToHa בצומת דרך השלום בת”א נחשף היום לראשונה בהשקעה של כ- 850 מיליון שקל

Updated On: 24/05/2017

 
 

קרחון בתל אביב: מתחם המשרדים המיוחד בדרך השלום

את המתחם תכננו אדריכלי העל רון ארד ואבנר ישר. במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר באתר הבנייה אמרו השניים כי המגדל מעוצב בצורה גיאומטרית, השואבת השראה מקרחון חצוב כמעין יהלום שהונח בלב הצומת הסואן.

Updated On: 24/05/2017

 
 

אמות השקעות וגב ים משתפות פעולה - מקימות מגדל משרדים בלב תל אביב

קיצור של 'תוצרת הארץ' (Tozeret Haaretz), שם הרחוב בו מוקם הפרויקט, מתיימר להיות סביבת עסקים שתשנה את פני האזור. המגדל מעוצב בצורה גיאומטרית השואבת השראה מקרחון חצוב כמעין יהלום שהונח בלב הצומת הסואן

Updated On: 24/05/2017

 
 

שיווק מגדל משרדים ברחוב תוצרת הארץ

המגדל, שנבנה בימים אלה, כולל 30 קומות ו-55 אלף מ"ר שטחים עיליים לשיווק, כאשר שטח הקומות נע בין 2,500-3,400 מ"ר

Updated On: 24/05/2017

 
 

בת ים: 800 דירות חדשות בפרויקט פינוי בינוי

אושרה להפקדה תכנית פינוי בינוי בדרום מזרח העיר, במסגרתו ייבנו 795 יחידות דיור - מתוכן 20% עבור דירות קטנות של עד 75 מ"ר. בחיפה ייבנו 500 דירות חדשות במסגרת פרויקט פינוי בינוי ברחוב ברל כצנלסון

Updated On: 28/03/2017

 
 

אייקון או עב''מ: מתחם ToHa

המתחם העצום של האדריכל הבינלאומי יורכב מצמד מגדלים מפוסלים (28 ו-63 קומות) כאייקון המנותק מהרחוב, כמו מוזיאון העיצוב חולון. נותן לעיר או לוקח?

Updated On: 20/03/2017

 
 

קומה ומגדל - הקמת משרד משותף ארד-ישר

כתבה בממון 10 למרץ 2017 - ראיון עם אבנר ישר ורון ארד. Updated On: 13/03/2017

 
 

אושרה התוכנית להקמת 3 מגדלים ברמת השקמה ברמת גן

המגדלים יתנשאו לגובה 30 קומות ויכללו 522 דירות וכן שטחי מסחר; היקף ההכנסות המשוער מהפרויקט עומד על כ-802 מיליון שקל.

Updated On: 06/03/2017

 
 

תכנית פינוי בינוי ברמת גן ותבנה 522 דירות ב-3 מגדלים

Iהפרויקט ממוקם בשכונת רמת השקמה, הנמצאת בגבול רמת-גן – ת"א וכן גובלת בשכנת רמת חן שנחשבת יוקרתית. המתחם יוקם בין הרחובות שלם ודרך הטייסים.

Updated On: 06/03/2017

 
 

חיים בשחור-לבן: דירת 110 מ''ר במגדל White City בדרום ת''א

כל חייהם התגוררו בני הזוג, בני 50 פלוס, בבית פרטי בצפון, עד שהגשימו את חלומם ועברו להתגורר בדירה חדשה במגדל White City residence בתל אביב - מגדל מגורים בן 30 קומות ו-130 יחידות דיור, בתכנון משרד ישר אדריכלים.

Updated On: 02/03/2017

 
 

רון ארד ואבנר ישר מקימים משרד משותף לתכנון ועיצוב בת"א

המשרד המשותף של שני המשרדים מתעתד לספק חבילה תכנונית - החל מניתוח ראשוני והתכנון דרך תיאום, פיתוח העיצוב ומעקב על תהליכי רישוי, וכלה בהפקת מפרטים, מכרזים, פיקוח על הבנייה, מסירה, יחסי ציבור ושיווק

Updated On: 30/01/2017

 
 

בשורה מרעישה בעולם האדריכלות: רון ארד ואבנר ישר מת

"בישראל חסר מעוף ותעוזה לאדריכלות" כלשונו של האדריכל אבנר ישר הפותח בצעד חסר תקדים משרד משותף עם האדריכל והמעצב רון ארד. "מבחינת אגו - אנחנו מסתדרים מצוין"

Updated On: 06/02/2017

 
 
2016
 

אסם- פתח תקווה

מרכז עסקים ענק במקום מתחם אסם בפ"ת

Updated On: 25/12/2016

 
 

White City

צפו בתמונות: פנטהאוז ב-100 מיליון שקל למכירה בתל-אביב-גלובס

Updated On: 14/12/2016

 
 

מגדלים לא מיועדים למיליונרים

כתבה בכלכליסט 10/11/2016

Updated On: 10/11/2016

 
 

דה וינצ'י

הקבוצה הנוצצת של מגדלי דה וינצ'י בת"א

Updated On: 22/09/2016

 
 

פינוי-בינוי בבת-ים: 950 דירות חדשות במקום 168 הקיי

התוכנית החדשה כוללת 4 מגדלים בני כ-30 קומות ועוד 5 בניינים בני 4-14 קומות ברחובות כ"ט בנובמבר והרב מיימון

Updated On: 31/08/2016

 
 

השנה הרביעית לפרס ישר

Updated On: 31/05/2016

 
 

המגדל הרביעי יוצא לדרך-בורסת היהלומים

במסגרת הרחבת בורסת היהלומים ייבנה מגדל נוסף, ויתווספו קומות למגדלים הקיימים

Updated On: 31/05/2016

 
 

החלה בניית היי טאוור בסיטי של גבעתיים

המגדל, שנבנה במסגרת של קבוצת רכישה בהובלת גיא בלושינסקי ורוני מאנה, יכלול 55 קומות ו-279 יחידות דיור

Updated On: 23/03/2016

 
 

אחד מאזורי הנדל"ן החמים בתל אביב

אל קו הרקיע של תל אביב, הולכים להצטרף בשנים הקרובות שני מגדלים חדשים. מדובר במגרש בן 10 דונם הממוקם בקרן הרחובות קפלן ולאונרדו דה וינצ'י, ומיועד לשטחי מגורים, מסחר ופנאי.

Updated On: 09/03/2016

 
 

תושבי רחוב שלם בר"ג הצליחו לקדם תוכנית פינוי־בינוי

התוכנית כוללת פינוי של 144 דירות ושטחי מסחר לצורך בנייה של 500 דירות בשלושה מגדלים בני 30-28 קומות. הוועדה המחוזית בדרך לאשר אותה

Updated On: 02/03/2016

 
 
2015
 

זה מה שהולך לקום על חורבות כיכר אתרים בת"א

"אם רוצים לתקן את כיכר אתרים, צריך למכור שם דירות, ודירות על הים הן יקרות" * שמועות על חוף פרטי? "פופוליזם מטופש, שחוץ מלהוציא קיטור לא תורם בכלום"  * היזם עמיר בירם והאדריכל אבנר ישר מתייחסים לראשונה לפרויקט המדובר

Updated On: 25/10/2015

 
 

הסוף לכיכר אתרים? העירייה מתכננת להקים 3 מגדלים

Updated On: 10/10/2015

 
 

הומלצה להפקדה תכנית חדשה לכיכר אתרים

Updated On: 08/10/2015

 
 

הסוף לפיל הלבן: כך תראה כיכר אתרים החדשה

האם סוף סוף יוסר הפיל הלבן של כיכר אתרים? הוועדה המקומית תל אביב-יפו החליטה להמליץ היום (ד') פה אחד בישיבתה על הפקדת תכנית בניין עיר חדשה למתחם הכיכר (תא/2020), אשר תאפשר את שיקום הכיכר וחיבור רצועת החוף לשדרות בן גוריון.

Updated On: 08/10/2015

 
 

תוכנית חדשה לכיכר אתרים בת"א

Updated On: 08/10/2015

 
 

האנשים שיבנו שלושה מגדלים ומלון בכיכר אתרים

Updated On: 08/10/2015

 
 

כיכר אתרים בת"א תהפוך לכיכר מגדלים

כ-40 שנה לאחר שהוקמה והפכה לאחד מסמליה הידועים לשמצה של העיר ללא הפסקה, אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בת"א תוכנית חדשה לכיכר אתרים: במקום שבו שכן בשנות ה-80 הדיסקוטק המיתולוגי הקולוסיאום, יוקמו 3 מגדלים עם 340 דירות ו-600 חדרי מלון.

Updated On: 07/10/2015

 
 

כיכר אתרים מתחדשת: 3 מגדלים למלונאות ומגורים יוקמו

בהתאם לתוכנית המתאר יוכלו שלושת המגדלים להכיל עד 36 קומות, ובהן כ-600 חדרי מלון ועד 340 יחידות דיור למגורים בשטח ממוצע של 80 מ"ר לדירה

Updated On: 07/10/2015

 
 

הרימו מוסך: מרכז השירות החדש של ב.מ.וו נחנך

המתחם החדש בפתח תקווה שנבנה במיליוני שקלים במיוחד עבור מותגי היוקרה ב.מ.וו ומיני הוא הגדול והמרשים בארץ ומציג ליגה אחרת של טיפול בכלי רכב

Updated On: 25/07/2015

 
 

אדריכלי המגדלים מעצבים גם בקטן

"אין בניינים גדולים או קטנים- יש טובים יותר וטובים פחות"

Updated On: 16/02/2015

 
 

נחנכו משרדי אפל בהרצליה בתכנון ישר אדריכלים

טים קוק, מנכ"ל אפל, מגיע לפתיחת המשרדים.

Updated On: 15/02/2015

 
 

אפל נכנסים למשרדים החדשים

כשאדריכלות וטכנולוגיה נפגשים... מה מחכה לעובדי אפל בבניין שתוכנן ע"H ישר אדריכלים.

Updated On: 15/02/2015

 
 

אפריקה ישראל רכשה עוד זכוייות במתחם סומייל

Updated On: 05/02/2015

 
 

אישור פרויקט פינוי בינוי, דפנה ארלוזורוב

אושר פרויקט דפנה ארלוזורוב- ווינט

Updated On: 02/02/2015

 
 

אישור פרויקט פינוי בינוי, דפנה ארלוזורוב

אושר פרויקט דפנה ארלוזורוב- ביזפורטל

Updated On: 02/02/2015

 
 

אישור פרויקט פינוי בינוי, דפנה ארלוזורוב

כתבה בדה מרקר על אישור תוכנית פינוי בינוי במתחם דפנה.

Updated On: 02/02/2015

 
 
2014
 

B.S.R 3 / Yashar Architects-ArchDaily

Updated On: 27/05/2014

 
 

המגרש האחרון בפארק צמרת: מגדל בן 50 קומות ו-189 די

Updated On: 13/05/2014

 
 

כשהצפיפות הופכת ליתרון: ראיון מיוחד

כשהצפיפות הופכת ליתרון: ראיון מיוחד עם אדריכל המגדלים של ישראל

Updated On: 12/05/2014

 
 

המהפך של נתיבי איילון

נתיבי איילון נכנסים למנהרה

Updated On: 09/04/2014

 
 

לא אגור במגדלי העשירים",כלכליסט"

Updated On: 08/04/2014

 
 
2013
 

מגדל בסר 3

Updated On: 12/10/2013

 
 

עד 600 דירות יוקמו במתחם טרה בתל אביב

בשבוע שעבר אישרה הוועדה המקומית ת"א את תוכנית הבנייה ליד מתחם עזריאלי שישלב משרדים, מסחר ומגורים ויאפשר בניית דירות קטנות

Updated On: 22/07/2013

 
 

600 apartments in Tel Aviv Instead of Tara Dairy

Terra complex: the design program of 4 residential towers and Employment as been Approved

Updated On: 22/07/2013

 
 

Instead of Tara Dairies 4 residential and Employment towers will be built

Updated On: 22/07/2013

 
 

אושרה תוכנית מתחם טרה

הועדה המקומית לתכנון ולבנייה אישרה תוכנית לבניית 4 מגדלי משרדים ומגורים בני 55 קומות מול עזריאל

Updated On: 22/07/2013

 
 

The design program of Tara Complex in TLV, was approved by the local committee for planning and construction.The complex will include 4 high buildings for employment and residential.

Updated On: 22/07/2013

 
 

Huge residential complex will be built in Tel Aviv

Plan to build 1,434 housing units in the Tel Aviv received approval to deposit by the District Committee

Updated On: 30/05/2013

 
 

מתחם דפנה ארלוזרוב- תל אביב

הופקדה תכנית פינוי-בינוי במתחם דפנה. ייבנו 1,500 דירות חדשות במרכז ת"א

Updated On: 30/05/2013

 
 

Dafna complex- TLV

After five years at the planning committees Dafna complex plan Was deposited

Updated On: 30/05/2013

 
 

Urban regeneration in Tel Aviv

According to the Plan 470 housing units will be evacuated and 1,434 new units will be built in their place

Updated On: 30/05/2013

 
 

הופקדה תוכנית דפנה ארלוזרוב

תוכנית פינוי בינוי ענקית במתחם דפנה ארלוזרוב בתל אביב הופדה בועדה המחוזית

Updated On: 30/05/2013

 
 

Urban renewal in Tel Aviv

The urban renewal in Dafna complex deposited at Tel Aviv municipality

Updated On: 30/05/2013

 
 

1400 new apartments in Tel Aviv

The planning committee approved an urban renewal in Tel Aviv

Updated On: 30/05/2013

 
 

The real estate in Israel

Avner Yashar interview for Globes on the real estate market in Israel

Updated On: 16/05/2013

 
 

מגדל בן 26 קומות יוקם במתחם כורזין בגבעתיים

המגדל יתחבר למבנה הקיים במקום באמצעות אטריום בגובה של 8 קומות. בסה"כ יכלול המתחם כ-35 אלף מ"ר משרדים

Updated On: 17/03/2013

 
 

a prize was awarded in memory of Yitzhak Yashar

Arcitect Avner Yashar awarded the prize in memory of his father.

Updated On: 09/01/2013

 
 

אבנר ישר העניק אמש פרס לפרויקט גמר מצטיין

אבנר ישר העניק אמש פרס לפרויקט גמר מצטיין באוניברסיטת תל אביב. הזוכה המאושרת- ענת בודשר

Updated On: 09/01/2013

 
 

טקס הענקת פרס יצחק ישר

האדריכל אבנר ישר העניק פרס ע"ש אביו יצחק ישר לפרויקט גמר מצטיין באונירסיטת תל אביב

Updated On: 09/01/2013

 
 

Yashar

Award in the name of the architect Izhak was awarded last night to Anat Bodasher

Updated On: 09/01/2013

 
 

פרס ישר הוענק לפרויקט גמר מצטיין באוניברסיטת ת"א

אבנר ישר העניק פרס לסטודנטית ענת בודשר בגין זכייתה בפרויקט גמר מצטיין באוניברסיטת תל אביב

Updated On: 09/01/2013

 
 
2012
 

Coming Soon in Beer Sheva: green buildings

4 luxury towers which consider the desert climate will be built in the capital of the Negev

Updated On: 13/12/2012

 
 

מפעל אסם בפתח תקווה ייהרס לטובת 4 מגדלי משרדים

עפ"י התוכנית ייבנו במקום 3 מגדלי משרדים ובית מלון

Updated On: 13/12/2012

 
 

The towers come in to the desert

Four ecological towers will be built in Beer Sheba

Updated On: 13/12/2012

 
 

New complex in Petah Tikva

Hotel and three towers will be built in Petah Tikv

Updated On: 13/12/2012

 
 

מגדלים אקולוגיים בבאר שבע

4 מגדלים אקולוגים בני 30 קומות ייבנו בשכונה ט' בבאר שבע

Updated On: 10/12/2012

 
 

Kragujevac Plaza nominated for European Design

Israeli Mall in Serbia is nominated for European Design

Updated On: 10/12/2012

 
 

גאווה ישראלית בסרביה

Kragujevac Plaza בעיר קרגו בסרביה יתמודד כמועמד לפרס למרכזי הקניות האירופאים בטובים ביותר

Updated On: 10/12/2012

 
 

Kragujevac Plaza

The mall will be nominated for awards thanks to its exterior design

Updated On: 10/12/2012

 
 

BSR 3+4

The towers will be built near to B.S.R 2 in Bnei Brak

Updated On: 10/12/2012

 
 

ג' זה מגדל גדול

לראשונה בהיסטוריה יתחרו בניינים ישראלים על פרס מגדל השנה בעולם

Updated On: 10/12/2012

 
 

For the first time in history

Rothschild 1 and W Tower have been nominated as a candidate to be showcased in 'Best Tall Buildings 2011' book

Updated On: 10/12/2012

 
 

הם יצילו אותנו

האדריכל אבנר ישר רוצה שנלמד לאהוב מגדלים

Updated On: 10/12/2012

 
 

פורטפוליו אבנר ישר- מוסף גלובס

אבנר ישר :"המקצוע בשבילי זה שליחות. קורת גג זה צורך אנושי אוניברסלי, ולאדריכל יש יכולת להשפיע על חיים של אבנשים. יש בזה אחריות חברתית."

Updated On: 10/12/2012

 
 

בנייה ירוקה- מגזין החיים הטובים

יוני גרוסוסר: " העיקרון של צמצום פגיעה בסביבה ושימור האנרגיה הוא הקו המנחה הראשון בתכנון בניין ירוק"

Updated On: 10/12/2012

 
 

אדריכל אבנר ישר- כלכליסט

אבנר ישר: "אבי האדריכל לימד אותי חשביה רציונלית. הוא תמיד אמר:"קודם כל תעשה סדר בבעיות, ואז נטפל בכל בעיה בנפרד"."

Updated On: 10/12/2012

 
 

Gindi Tel Aviv- A new design program

Gindi Tel Aviv project will be designed for families and young couples

Updated On: 10/12/2012

 
 

White City Residence- Neve Tzedek

Twentieth floor apartment sold for 19 million NIS

Updated On: 10/12/2012

 
 

White City Residence

Apartment prices in the project

Updated On: 10/12/2012

 
 

Bezalel Market- tel aviv

Updated On: 10/12/2012

 
         
2011
 

The Return of Mugraby Cinema

This new project will re-instate the symbolic building that was previously burnt. The project is to include cinemas, a hotel and a residential tower

Updated On: 04/08/2011

 
 

Two Israeli towers have been nominated as a candid

Two Israeli towers have been nominated as a candidate to be showcased in CTBUH's book, 'Best Tall Buildings 2011'

Updated On: 04/08/2011

 
 

כלכליסט - נדל"ן

מכירת פרויקט מגדל ליבר מציתה שוב את הדיון הציבורי על הבנייה לגובה - ראיון עם האדר' אבנר ישר

Updated On: 07/03/2011

 
 

אדר' אבנר ישר כלכליסט - נדל"ן

"מגדלים יהפכו למוצר עממי, כמו פלאפון"

Updated On: 07/03/2011

 

2010
 

אדריכלי החלומות - אבנר ישר

במסגרת רצועה חדשה המוקדשת לעיצוב, עולה סדרה, ראשונה מסוגה בארץ, הבוחנת מקרוב את חייהם ועבודתם של מיטב האדריכלים הישראלים. לפרקים המלאים של הסדרה...

Updated On: 21/11/2010

 
 

גלובס 18-10-10

"לגור בשמיים זה לא פחות כיף ולא פחות טבע" ביקור בית אבנר ישר

Updated On: 18/10/2010

 
 

משתחררים מהכבלים- כלכליסט

ניצניה של המהפכה האלחוטית מסמנים שינוי גדול בדרך החיים ובעיצוב הבתים.... הכותב הוא אדריכל ובעלים של משרד י.א. ישר אדריכלים

Updated On: 27/01/2010

 
 

אדריכלי החלומות - אבנר ישר

במסגרת רצועה חדשה המוקדשת לעיצוב, עולה סדרה, ראשונה מסוגה בארץ, הבוחנת מקרוב את חייהם ועבודתם של מיטב האדריכלים הישראלים. לפרקים המלאים של הסדרה...

Updated On: 21/11/2010

 
 
2009
 

Avner Yashar

...אחד האדריכלים המובילים בארץ...

Updated On: 03/12/2009

 
 

דנקנר השקעות תחל בבניית פרויקט המגורים בשוק בצלאל

המתחם משתרע על שטח של 11.8 דונם וממוקם בין הרחובות המכבי, טשרניחובסקי, אלו מציאות ובית לחם

Updated On: 24/11/2009

 
 

PlanetoGrad

Israeli architect Avner Yashar will design the new residential project "Planetograd"..

Updated On: 10/11/2009

 
 

Saint Petersburg

Yashar Architects is expanding their activity in Russia..

Updated On: 22/09/2009

 
 

PlanetoGrad

shar Architects will plan a new residential district in Russia..

Updated On: 22/09/200

 
 

Neve Tzedek

A T.V Interview with Arc. Avner Yashar (full article).

Updated On: 23/08/2009

 
 

Hyderabad, India

Israeli architect will design the tallest building in Hyderabad

Updated On: 12/08/2009

 
 

Urban Renewal In Tel Aviv

Urban Renewal In Tel Aviv, New plan for 1380 apartments..

Updated On: 12/08/2009

 
   
2008
coverage of the PBEL architect in the real estate magazine Architecture
Updated On: 15/12/2008

Newspaper Clippings
Updated On: 15/12/2008

The proposed HMDA central office building will have the following features..

Updated On: 15/12/2008
Chief Minister Approves building of HMDA Corporate office
Updated On: 15/12/2008

Design sent by Yashar Architect’s company, from Israel, has been approved by HMDA for their Corporate building.
Updated On: 15/12/2008

Updated On: 04/11/2008
Home